Dat is een volhouder. Gooi ff je vrouwelijke charmes in de strijd voor een goed gesprek samen. En kom tot elkaar. Dit kan never dé reden zijn, er moet iets onder zitten. Probeer dat omhoog te krijgen en praat erover. Dat jullie vanochtend nog in het ziekenhuis zaten m.b.t. een behandeling voor nog een kindje zegt genoeg!
Ik zou hem met rust laten, verder geen toenadering zoeken en morgen verder praten.. Eerst laten afkoelen..
Ik vind het echt erg voor je....je zou nu toch zeggen, na een werkdag, dat het wel "gezakt" moet zijn...
Nou ik ging echt niet scheiden zonder te weten waarom, kan hij wel een binnenvetter zijn maar vind het toch behoorlijk onvolwassen gedrag. En wat moet je dan aan je kinderen vertellen, dat jullie gaan scheiden maar je weet niet waarom? Pffff ik begrijp dit soort mensen echt niet, zolang niks zeggen en dan pats boem maar willen scheiden. Dat gaat er zoooo niet in bij mij. Succes meid, hoop dat ie zich wat volwassener gaat gedragen en jullie er alsnog over kunnen praten. Zou het eventueel kunnen dat hij misschien overspannen is en daarom zo reageert? Sterkte in ieder geval.
Jij kent jou man hoop ik Dus ik denk dat jij het beste kan inschatten of het echt om het geld ging, of dat dit de druppel was.
Ja dat denk ik ook daarom ben ik ook zo bang.. Het is echt een slechte nachtmerrie waar ik opeens in zit
Hé bah.. Hier heb je dus ook niks aan. Dus jij gaat met de kinderen op vakantie en hij blijft werken zoals ik lees? Of begrijp ik dit verkeerd? Ik hoop voor je dat hij nog bijdraait maar ik kan haast niet geloven dat het alleen maar om dat geld is... Wat laf dat hij niet met je wil praten.. Vind het echt ontzettend naar voor je TS!
ik zou hem denk ik ook eerst flink laten afkoelen. nu praten lijkt weinig zin te hebben. maar dat hem veel dwars zit is wel duidelijk. hoop dat hij beseft wat hij hiermee veroorzaakt en er morgen op terug komt... wat naar allemaal mavi
Vreemd. Weet je zeker dat hij geen ander heeft? Ik wil je niet bang maken, maar bij mij begon het toen ook met zoiets onbenulligs. Misschien morgen nog maar eens proberen, hij is in ieder geval thuis gekomen. En als de dingen binnen een minuut kunnen veranderen bij hem, misschien dit dan ook wel.
ik hoop voor je dat die ook binnen 1 minuut veranderd van zijn beslissing om te scheiden...veel sterkte en succes... misschien een idee om hem een paar dagen bij zinnen te laten komen mss bij zijn zus ofzo om echt rustig na te denken
Miss voelde hij zich wat ondergewaardeerd? Zoals hij zelf zegt: Hij zorgt voor jouw zoon. En dan ga jij zeuren (in zijn ogen) over zo'n klein geld bedrag. Als dit het geval is, zou ik hem indd ook even laten toch. En miss een briefje, appje, snelle zin zijn kant opgooien met: Ik wil niet zonder jou, en het spijt me, ik heb het nooit zo bedoeld.
Overspannen misschien? Als je hier al van uit je plaat gaat ben je het gevoel voor realiteit aardig kwijt. Jammer dat zijn emotie nog niet gezakt is. Ik zou zelf het gesprek nog een keer aangaan en vertellen dat het behoorlijk onzeker kan zijn als zijn gevoel zo ineens kan omslaan.
Ooh wat erg dit.. En dat om geld wat ook nog eens van jou/jullie zoontje is! Bizar en oneerlijk. En daarom scheiden??? Als dat al een reden voor hem kan zijn, dan kun je je lol op in de toekomst. Ik hoop ook dat hij nog rustig wordt om te praten, want voor jou, de kinderen en hemzelf is dit niet eerlijk en normaal. Ik zou ook denken dat er wat anders speelt. Want je kunt een relatie (met kinderen!) toch niet zomaar opgeven? Lukt het praten niet dan zou ik het op papier zetten. Sterkte!
Hij heeft gewerkt, is misschien ook stressvol? Mijn man heeft ook wel eens buien (niet zo erg, maar toch) en dan werkt ontspanning door een goede nachtrust echt wel door op zijn humeur/gevoelens.
Mijn ouders hebben een week een huisje gehuurd en wij gaan mee.. mijn man wilde niet maar ik mocht gaan geen probleem. Hij heeft zeker weten geen ander.. ik heb het hem gevraagd zelfs hij zegt ik ben niet dom ik ga nooit meer trouwen
Pfff heftig....Vind het moeilijk te zeggen wat nu handig is. Kan me nog steeds niet voorstellen dat hij het echt meent, dat kan toch niet door die paar centen komen dat hij ineens zo 180 graden gedraaid is. Wat iemand voor mij al zei, zou hem nu verder met rust laten. Morgenochtend is je zoontje ook weer wakker, dan beseft hij zich misschien wat meer waar het allemaal om gaat...
Ik zit toch ook aan een overspannen reactie te denken hoor. Vanmorgen zit hij nog met jou in het ziekenhuis, gezellig samen eten, en nu wil hij scheiden? Niet dat het zou helpen, maar ik zou ontploffen van woede. Probeer wel een beetje sterk over te komen hoor, want met bangig en huilerig gedrag versterk je alleen zijn (kinderachtige) gedrag.