ruzie met man..

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ik ging echt niet weg met ruzie, wat als er wat gebeurt, je kan de dingen dan nooit meer terug nemen.
    Overspannen, psychose, misschien toch een ander (s*ks is wat anders dan gelijk trouwen) ik noem even wat dingen. Ik zou hem in ieder geval even vragen of hij zelf vind dat hij een goed doordacht besluit heeft genomen. (Er was hier laatst een topic over een vriendin die ineens niet meer wilde trouwen terwijl ze 6 maanden zwanger was en verder wou met een of andere Amerikaan. Later bleek ze een psychose te hebben.)

2. misa

misa Niet meer actief

Eens..!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Weet je geen goed advies te geven dan wat ik vanmorgen al gedaan hebt.

Zou toch denk even door gaan praten met je man dan maar even ( ruzie ) klinkt rotter dan ik het bedoel maar, Even een potje ruzie maken kan de lucht klaren.

Bied je excuus aan voor dingen waar van jij zelf vermoed dat ze niet lekker zitten die vakantie je zoon zijn kind even door praten.
    Dit is niet van een dag.

Wil je sterkte wensen en veel wijsheid. En hopelijk is het een tijdelijke dip. Ik ga er niet van uit dat hij vreemd gaat of iets psychisch mankeert misschien wat overspannen? Dat wel. Onvrede. Wij vrouwen willen nog wel eens door zeuren om kleinigheden. In jou ogen heb je gelijk leg het geld meteen terug in het potje van je kind. Maar misschien dacht hij van denk niet voor mij dat was ik toch wel van plan en kwam het bij hem verkeerd binnen. Van mens zeur niet zo.

Sterkte en hoop dus echt dat jullie er samen uit gaan komen.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou resoluut veranderen in Xena de warrior princes en zijn LEGE koffer pakken - voordeur openen, koffer eruit smijten... Hem erachter aan gooien zonder sleutels, deur dichtgooien. Vervolgens zou ik de trap op stormen, zijn kleding uit het raam naar buiten deponeren en vervolgens de bel uitzetten en lekker lang gaan douchen/in bad gaan.

Hij kinderachtig; dan jij ook! Wat een flauwekul-beredenering. Het gevoel tussen houden-van, een kindje samen willen en met elkaar de MMM in gaan verandert niet binnen 1 minuut wegens het wel/niet verkrijgen van geld voor de koffieautomaat wanneer het uit de spaarpot van zoonlief wordt gehaald - en al zeker niet na slechts een opmerking daarover.

Good riddance, zo'n man. Hij weet verdraaid goed dat er al langer iets gaande is, hij doet (volgens mijn mening!!!) gewoon niet eerlijk tegen je. Hij is je voor mijn gevoel gewoon aan het manipuleren.

Zeg dit maar tegen hem: prima dat jij wilt scheiden, hartstikke fijn, wedden dat die spaarpot van zoonlief binnen no time gevuld zal zijn door alle alimentatie die jij gaat betalen?! Hartelijk dank *slaat deur voor zijn neus dicht*

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat is niet een rechtstreeks antwoord op jouw vraag ;) Ik wil hier niet mee zeggen dat hij vreemd gaat, maar wel dat hij bijzonder vreemd reageert op dit alles.

Goed, als hij niet wil praten: laat hem maar even afkoelen. Ga op vakantie, probeer zo weinig mogelijk contact te houden en praat weer als alle emoties gezakt zijn. Wat ontzettend vervelend voor je zeg :(

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Soms is het juist om die reden het beste om wél weg te gaan met ruzie. Laat elkaar maar even afkoelen en neem afstand. Bij elkaar op de lip zitten en de gemoederen/spanning hoog op laten lopen is ook niet altijd het antwoord. Misschien worden juist daardoor zaken gezegd die je anders niet had willen zeggen....

7. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Tja ik zou dat persoonlijk nooit doen (maar misschien zit ik te dicht op het vuur. Heb een man met een opmerkelijke hobby en een apart beroep) Wij kunnen elkaar gelukkig erg goed negeren. Daarbij komt dat ik echt niet met een binnenvetter zou kunnen samenleven, ik kan daar niks mee. Maar ieder z'n eigen natuurlijk.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Eerst dacht ik wat is dit voor advies, nu ik de update van ts gelezen heb ben ik het helemaal met je eens. Ik zou idd zijn spullen klaar zetten, niet praten is met je koffer de deur uit en er niet eerder in voordat je een gewoon gesprek kan voeren.

Ts, ik wil je heel veel sterkte wensen.

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Mij juist niet!
    Ik vind het kinderachtig en achterdochtig dat je tegen je man zegt dat hij het geld terug moet geven. Daarmee insinueer je eigenlijk dat je man het steelt van jullie zoon.
    Ik kan me juist goed voorstellen dat dit bij je man in het verkeerde keelgat is geschoten. Zou het echt raar vinden wanneer mijn man dat tegen mij zegt terwijl ik naarstig op zoek ben naar kleingeld voor een kop koffie tijdens mijn werk. ALsof je het van je kind zou stelen..

10. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Eens, maar om dan maar gelijk de scheiding aan te vragen bij wijze van, is dan wel lichtelijk overdreven, niet?;)

11. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Oke, en dan zou je ook gelijk zeggen: ik wil scheiden? Kan je dan toch normaal over hebben, lijkt mij?

12. mumija

mumija Niet meer actief

Jij zegt het, ik dacht het..:D

Oh, ik zou veel te ongeduldig zijn voor zulke onzin.
    Je mag best flink van je afbijten ts, en voor jezelf opkomen!
    Dan knettert het maar ff flink thuis.

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb niet gezegd dat hij het geld terug moest doen maar dat hij wel klein geld moet teruggeven omdat hij zoon juist zoveel mogelijk muntjes wil om zijn spaarpot vol te maken en dus geen briefjes ofzo..

Ik ga nu geen echte ruzie maken de situatie is al erg genoeg zo..
    Ik moet morgenochtend ook nog werken.. hij slaapt nu op de bank en ik ben maar naar boven gegaan.

14. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Haha grappig verwoord. Maar helemaal mee eens

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Waarom praten jullie niet dan ?
    Lijkt mij beter dan maar boos gaan slapen ?

16. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Dat er meer aan de hand is is overduidelijk. Hopelijk gaat hij gauw praten.
    Laat niet je vakantie verpesten en volgende week aankijken.
    Sterkte!

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hij wil niet praten..

18. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Meid, ik had zoiets ook kunnen zeggen. Omdat mijn vriend zeker weten zou vergeten om geld terug te stoppen. Wat erg dat een onschuldig bedoelde opmerking zo uit de hand kan lopen...
    Hopelijk kan je wat slapen vannacht, sterkte..

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Sorry maar dat had ik niet geaccepteerd. Meneer komt na zo'n uitbarsting thuis en zegt dat hij wil scheiden en niet praten. Die had mooi met een tandenborstel en een schone onderbroek mogen vertrekken. Het gaat hier niet om een ruzie over vuile sokken die hij niet in de wasmand heeft gedaan maar een aankondiging voor een scheiding.

20. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Wat een flapdrol.
    Ik zou zijn koffer dan maar alvast klaarzetten met een zakje muntjes er in. Dáhaaag.

Deel Deze Pagina