ruzie met man..

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Tis een man? Ja dus? Dan heeft ie maar groen licht om van alles te gaan roepen? Hij behandeld haar als een hond juist niet andersom. Ga hem anders even over zn bol aaien en zeg dat jou jou spijt ipv andersom.. moet niet gekker worden met sommige vrouwen. ;)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zou op bed gaan zitten en gewoon gaan praten

prima als ie wil scheiden maar dat ie wel even eerst uitlegt waarom precies en vanaf wanneer hij dat al wil. Wellicht komt dan het een en ander los.

ik zou niet weggaan voordat je weet wat eraan de hand is. Hij heeft af kunnen koelen dus nu tijd voor uitleg

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Precies dit. Ik zou me nu echt niet aan de kant laten zetten en gewoon een gesprek eisen. Kom op zeg jij voelt je ook heel naar en jij hoeft nu niet heel afwachtend te doen omdat meneer boos is. Jij bent ook boos en gekwetst. Wakker maken en praten! Succes!

4. KimK

KimK Niet meer actief

Ik zou echt vandaag een gesprek aangaan. Ik was overigens zelf gister naar zijn werk gereden waar ik uitermate aardig had gedaan tegen zijn collega's om vervolgens tegen hem helemaal uit te flippen en te vragen waar die het lef vandaan haalt zo thuis weg te gaan. Als er dan nog steeds werd gezegd er wordt gescheiden had ik gezegd: prima! Je koffer ligt in de parkeergarage... Wat een malloot tjonge jonge. Even een gezin ontwrichten om wat kleingeld.... Nee mijn man was 's avonds de deur niet meer ingekomen als er niet normaal kon worden gepraat. Ik ben zijn vrouw niet zijn huisaloof waar hij binnen kan vallen en mij dan te negeren.

Ben heel benieuwd of jullie hebben kunnen praten. Ik wens je veel sterkte, kracht en wijsheid toe. Ga niet als een mak lammetje zitten maar laat jij je ook maar eens kennen!

5. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Negeren !

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik heb mee zitten lezen maar wil toch even iets kwijt,

Natuurlijk zijn het vast niet die paar muntjes die de oorzaak zijn van deze ellende. Maar als dat niet zo is dan is het juist aan HEM om hierover te praten. Het oplossen op de manier waarop hij dit nu doet vind ik volkomen laag aan de grond, onvolwassen en respectloos.

Als mijn vent zo zou doen dan had ik een koffer met spullen voor een week gepakt voor hem en hem echt uit de deur gezet.

Laat niet over je heen lopen hoor! zo ga je niet met elkaar om. Ik zou hem verder ook compleet negeren nu, zeker geen goedemorgen zeggen. want dat is het toch niet, een goede morgen? Jij bent ook boos nu en dat mag hij best voelen.

Sterkte met alles

7. BillyLF

BillyLF Lid

15 jun 2014
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou, denk ik, niet braaf steeds gaan zitten wachten tot hij iets doet of iets zegt. Ga de confrontatie aan. Boeiend als hij tegen je uitvalt en dat hij even schreeuwt of scheld. Ik zou juist een reactie proberen te ontlokken.

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik heb sinds gisteren met steeds meer stijgende verbazing dit topic gevolgd. Mijn vriend kan ook af en toe raar reageren en een echte hork zijn, maar dit slaat alles. Dat geld kan de reden niet zijn, of je man moet een of andere aandoening hebben( je weet maar nooit) Dat jij zo kalm kan blijven, ik was echt wel helemaal uitgeflipt hoor! Ik had het ws eerst met humor geprobeerd, maar daarna was ik hysterisch geworden , tot hij met me wilde praten. Zo niet, had ik het advies van Joycey opgevolgd. Wat een afschuwelijke situatie, waar jij nu in zit. Ik heb echt met je te doen. Ik zou zeggen, aanpakken die vent!! Hier moet meer aan de hand zijn ( toch misschien een ander?) Sterkte meid
    Pluisje

9. Logan

Logan Niet meer actief

Wat een nachtmerrie:(

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben nu aan het werk tot 11.00 en ik hoop dat we daarna kunnen praten..

11. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier is mijn man ook zo onredelijk af en toe en het liefst heeft hij het er niet meer over.
    uiteindelijk komt er bij ons ruzie en dan barst hij is janken uit.
    en komt hij eigenlijk tot de conclusie dat het teveel is geworden voor hem.
    hij werkt veel zijn diensten breken hem op.
    thuis was er heel veel spanning.
    nu gelukkig al een jaartje geen last van gehad doordat wij ook met overige mensen hebben gebroken wat bij ons veel spanning van onze schouder is afgevallen.
    ik zou het gewoon aangaan de ruzie desnoods kind even naar opa en oma.
    zijn zus wist ook hoe en wat wil die er niet bij komen zitten.
    soms is iemand er bij een fijn iets om het gesprek op gang te houden en het van een ander licht te kunnen zien.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik hoop het ook ts verschrikkelijk die zenuwen :(

Maar als hij idd nog niet wil vertellen wat hem nou allemaal dwars zit dan moet je misschien toch maar het heft in eigen handen nemen en hem eens haarfijn uitleggen hoe respectloos dit is. Hij kan jou niet zomaar aan de kant zetten zonder tekst en uitleg! Voor mij part idd helemaal de pan uit flippen mits je kindje niet thuis is natuurlijk!
    Succes! Knap dat je toch bent gaan werken ik weet niet wat ik in jouw situatie had gedaan.

13. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

mavi derya, sterkte, raar gevoel denk ik zo opeens je leven op zijn kop. Wat ik wel 'fijn' vind is dat je hier in elk geval kon kletsen met anderen.. kun je je toch wat uiten. Dat hij na zijn werk nog niet afgekoeld was is wel naar... de nacht zal lang geduurd hebben voor je, al hoop ik dat je goed geslapen hebt...

14. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

mavi derya, had niet alles gelezen, je bent nu aan het werk. Nog een paar uur, kan je werk wat afleiding geven? :) ik durf het bijna niet te zeggen, respect voor al die vrouwen die zo tegen hun man durven uitvallen, of ijskoud zijn koffer zouden pakken. Zelf kan ik echt niet tegen mijn man op en ruzie sus ik het liefst zoveel mogelijk. Winnen van hem lukt toch niet en een gesprek kan alleen als hij serieus een gesprek begint. Verder is hij de meeste tijd rustig, vriendelijk en zorgzaam. Dus denk dat ieder toch moet doen wat het beste past, succes mavi derya met het gesprek, je hebt in elk geval veel meningen gehoord van anderen dus zul je vast wat van kunnen gebruiken...

15. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Wat een ellendige situatie zeg. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en met een sisser afloopt.

16. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Pfff, wat een nachtmerrie moet je nu in leven. Ik hoop dat hij tot inkeer komt en wel wilt praten. Dat er dan gepraat wordt over scheiden, het hoe, wat en waarom, zou fijner zijn. Is het voor jou en de kinderen ook helder. Al hoop ik natuurlijk niet dat het tot scheiden komt natuurlijk.

Sterkte.

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier ook een meelezer die je toch wat steun wil betuigen.
    Jouw man reageert vreselijk kinderachtig. Maar ik had er ooit ook zo 1 die vanauit het niets de relatie verbrak. Ook hij wilde er niet over praten.
    Hierdoor heb ik het geen plekje kunnen geven. Ik kon het niet begrijpen!
    Nu weet ik dat hij een ander had, ik kwam hier 2 jaar later (!!!) achter.
    Probeer niet de schuld bij jezelf neer te leggen maar zie het als een tekortkoming van hem! Hij wil niet praten!
    Maakt jouw verdriet er niet minder om maar hopelijk kun je je eigenwaarde behouden!

Meis, ik hoop dat het voor jou anders loopt dan bij mij want dit is een nachtmerrie voor je!

Hou vol hoor! Wees moedig en kom voor jezelf op!

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Poeh wat een rotsituatie zeg! Ik vind net als de rest dat je man vreselijk kinderachtig reageert met zijn 'ik wil niet praten'. Ja, wel een woord als scheiden in de mond nemen en vervolgens daar niet over willen praten?

Ik zou het gesprek toch openbreken als ik jou was (mits de kinderen er niet zijn). Zeg hem dat hij een zwaarbeladen woord heeft gebruikt dat je niet zomaar zegt in een huwelijk. En dat je de reden wil weten. Dat je begrijpt dat hij zich ondergewaardeerd voelt, maar dat jullie daar samen aan zullen werken. Zoiets?

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, dat trek ik ook echt slecht. Iemand mag altijd een einde aan de relatie willen maken natuurlijk, maar vertel er alsjeblieft even bij waarom. Het lijkt mij zelfs dat als hij écht zou willen scheiden dat hij dan niet zo zou doen. Dan zou hij je precies vertellen waarom hij bij je weg wil.

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Dit is hier ook zo..

Deel Deze Pagina