Ruzie met manlief

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hahaha geweldig!

Nou manlief is net thuis gekomen in hele vrolijke stemming!

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahahaha tja het had gekund :D

3. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    wij storten allebei het zelfde bedrag op onze gezamelijke.
    en van die rekening doen we alle gezamelijke kosten, belasting, hypotheek, kinderopvang, boodschappen, verzekeringen etc!

alles wat we overhouden is voor ons zelf om te sparen of om kleren te kopen, kado´s voor elkaar. soms houden we ook geld over op onze gezamelijke rekening en dat blijft er dan ook staan voor duurdere aankopen als bv een nieuwe laptop. misschien een idee.

ach en soms moeten mannen gewoon wat te zeuren hebben...

succes liefs hellen

4. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    lovely ben blij dat de onweerswolken bij manlief verdwenen zijn geniet maar van een mooie avond;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    haha hij heeft er geen woord meer over gezegd.
    Het erge is, is dat ik daar juist niet van ben wil het eigenlijk uitgepraat hebben zodat we er ook geen woorden meer over kunnen hebben.
    Hij ligt al op bed zou er zo naast kruipen en even zeggen hoe ik erover denk...wedden dat hij het met me eens is ;) hij is voorspelbaar.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha! Ik wou dat die van mij zo makkelijk overstag ging!

Gelukkig iig!

Dan maar verbandjes verwisselen tijdelijk! hihi!

7. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    oooooo herkenbaar verhaal! Heb een paar maand geleden mijn vriend ook zo'n schop onder zijn kont gegeven. Hij is afgestudeerd als bouwkundig ingenieur maar door de crisis is hij zijn baan na een jaar alweer kwijtgeraakt. En hij wist dus al in maart dat hij zijn baan in augustus kwijt zou zijn.. Heeft de hele tijd niets gedaan aan solliciteren ofzo ('want er is toch niets') en een week voordat zijn contract afliep een telefoontje met een oude baas van een bijbaantje gepleegd, daar kon ie binnen een week beginnen. En vervolgens niet verder solliciteren..... Terwijl hij ineens weer rare diensten moest draaien en stukken minder (lees honderden euro's) verdiende! En ik was natuurlijk ook net minder gaan werken ivm de geboorte van Mark. Dus dat scheelt zo 1500 euro per maand! Was het na een tijdje zooooo zat dat ik heeeeeeel kwaad ben geworden. eerst reageerde hij ook onverschillig, er is toch niets, heeft toch geen nut om te solliciteren bla bla bla Maar toen bedacht hij dat ik toch wel gelijk had.. en een maand later had ie een goede baan!

Dus die schop onder zijn kont moet je echt even geven dan komt het vast goed! Investeren in je toekomst heet dat.

Succes!

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn vriend krijgt ook meer salaris dan ik krijg maar dat is vrij vaak het verschil tussen mannen en vrouwen.
    Nou werk ik ook nog maar 20 uur dus krijg ik al helemaal minder dan hij.
    Wij hebben sinds Mei 2009 een gezamelijke rekening en dat bevalt prima.
    Voorheen deed ik inderdaad de boodschappen en mijn eigen rekeningen en hij betaalde de lasten van verzekeringen en het huis.
    Nu gaat alles van 1 rekening en hebben we ook tegen elkaar gezegt dat als je iets nodig heb voor jezelf dan niet moeilijk doen.
    Moet wel kunnen van de rekening natuurlijk.
    Worden er dure uitgaves gedaan voor bijv de circuit motor hobby van vriendlief dan eerst overleggen.

Ik denk dat je zo een veel beter overzicht heb van de uitgaves per maand en alles wat overblijft kan naar de spaarrekening.
    Je vriend ka het dan ook anders gaan bekijken en misschien inzien dat er wat moet veranderen met zijn instelling.

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wij hebben een en/of rekening. probleem opgelost. alles gaat in dezelfde hoop en komt uit dezelfde hoop.

Deel Deze Pagina