positieve ervaringen verwijdering verstandskiezen gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

#1 MamavEsmee, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2011
    Morgen is het zo ver! Dan gaan de eerste 2 verstandskiezen er uit.

Schijt zowat in mijn broek van angst.. Hoor en lees alleen maar horror verhalen. Al ben ik me er van bewust dat het pijn kan doen en het geen plezier bezoekje is maar iemand ook " oh het viel me echt mee" verhalen?

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    ik heb er nooit last van. Voelt alleen raar omdat er een gat zit;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb ze alle 4 laten weghalen en 2 daarvan gingen zonder moeite of enige pijn (ja het prikje van de verdoving hihi) 2 helaas was minder maar dat is niet standaard (die zaten nog half in het tandvlees en hadden complicaties maar zelfs met dat viel me het nog reuze mee!!

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik zag er jaren geleden ook mega tegenop, dagen vantevoren al van slag etc. En het is me 1000% meegevallen. Ik moest achteraf zelfs om mezelf lachen, had ik me daar nou zo druk om gemaakt? Het was echt in een flits klaar.

Paar weken later moest ik voor de volgende 2 en uiteraard maakte ik me weer net zo druk als bij de eerste. Maar was weer nergens voor nodig.

Sterkte morgen!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #5 Devilschase, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    Bij mij viel het mee, gewoon bij mn collega/baas, linksboven en onder tegelijk, ook al ging het niet echt makkelijk...

METEEN koelen, 15 min koelen, 15 min niet, 15 min koelen, 15 min niet etc

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ja hoor!
    Ondanks dat ze bij mij schuin naar voren groeiden en er eentje met de wortels om de wortels van de kies ervoor geslingerd zat, was het bij mij twee keer een ingreep van niks! :)

Ik moest twee keer naar de kaakchirurg, omdat de tanstarts het niet aandurfde, maar het viel dus heel erg mee.
    De prikjes voor de verdoving voel je eventjes en je voelt je net een hamster met heel bolle wangen, haha (terwijl je wangen in het echt helemaal niet bol worden)

Het trekken was allebei de keren binnen een kwartiertje gepiept. Ik kreeg dan een recept mee voor pijnstillers (van die poederzakjes Brufen Bruis had ik) en die haalde ik meteen op de terugweg eventjes op. Het is wel fijn als je erna geen drukke afspaken meer hebt, want door de verdoving is praten/eten/lachen nogal vervelend (net als bij tandartsverdoving) en als je verdoving is uitgewerkt, kan het zeer gaan doen, maar daar heb je dan die pijnstillers voor.
    Succes!

7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Bij mij zijn ze ook verwijderd en ik had nergens last van. Ja de verdoving is niet fijn om te krijgen. Maar van het trekken geen last gehad. En daarna ook niet echt. Het genad gewoon goed en de pijn viel ook reuze mee!
    Succes!

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ja hoor hier :D

Mijn verstandskiezen zijn eruit gesneden bij de kaakchirurg. (2 tegelijk)
    Toen de chirurg de verdoving ging zetten zei hij dat het wel eens gevoelig kon zijn, maar dat viel super mee!
    Terwijl hij de spuit zette, kneep hij heel hard in mijn wang, dus ik was me daar zo op aan het focussen dat ik de spuit niet eens gevoeld heb.
    Achteraf heb ik ook geen pijn gehad. En ik kon diezelfde avond gewoon mee eten, alleen vlees ging niet ;)

Suc6 morgen!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Hahaha genoeg 'viel wel mee' verhalen dus :D

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    bij mij zijn ze eruit gesneden.....viel allemaal mee....:)

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ben nog bij mijn volle verstand :p
    Maar mijn vriend gaf de tip: "Geen doperwtjes eten de eerste tijd!" ;)

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zijn ze erin het ziekenhuis uitgesneden.
    En het viel heel erg mee.
    Het enige nare vond ik de vieze smaak van die watten die ze in dat gat proppen en de draadjes van de hechting die je voelt zitten.
    Sterkte voor morgen!!

13. MamavEsmee

Bij mij worden ze er ut gesneden want ze zijn er nog niet door maar zorgen wel voor last. 1 kies is er een klein puntje door. Ik weet dus totaal niet wat ik moet verwachten.

Bedankt voor de positieve verhalen, dat beurd me wel iets op!

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Al mijn verstandskiezen ziijn er ook uit. Eentje door de tandarts, en de rest in het ziekenhuis.
    Verdoving zetten vond ik even vervelend, maar dat is maar even en snel weer voorbij.
    Trekken was zo gebeurd, voor ik het wist stond ik weer buiten. Toen de verdoving uitgewerkt was kreeg ik wel wat pijn, maar daarvoor had ik pijnstillers.

Dus niets geen horrorverhalen hoor, niet bij mij in ieder geval. Al met al ging het iedere keer (2 keer naar het ziekenhuis geweest) vrij snel.

Succes!

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.816
    4.194
    113
    Mag ik je een tip geven: van te voren arnica slikken!

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier zijn ze alle 3 tegelijk onder narcose eruit gesneden. Toen ik uit de ok kwam lag er al ijs op m'n wangen. Heel veel ijs blijven leggen, niet blauw geweest en quasi geen pijn gehad. Alleen aan m'n kaken van met m'n mond open te liggen. Dus hier ook een positief verhaal, terwijl ik er als de dood voor was! :D

17. MamavEsmee

Vertel!

18. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Onderin eruit laten snijden is heel wat vervelender dan bovenin eruit laten halen. Onderin drama hier, maar bovenin viel het mee.

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hier absoluut geen positief verhaal, meer een horror, maar daar zal ik je niet mee lastig vallen veel succes!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

arnica en hypericum, gaat eventuele blauwe plekken en pijn tegen.

Deel Deze Pagina