ruzie met mijn zus om zwangerschap...

Discussie in 'De lounge' gestart door sterrentje, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Ik denk dat ze inderdaad wat bijval had verwacht over de reactie van haar zus en niet over haar 'zwangerschap'.

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Daar hoef je toch geen 20 pagina's voor door te lezen? Kijk gewoon in de statistieken van ts:p

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Denk ook dat de meeste dames hier ook vallen over het feit dat ze zo gemakkelijk denkt over zwanger worden dat ze zwanger is zonder duidelijk bewijs.. denk dat als dat er niet bij stond er een stuk minder hard werd gereageerd en dat bedoel ik met het naïeve van ts..

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Aaaah we zijn weer bezig met het spelletje;
    BASH TS.

Allemaal volwassen dames, maar als het er op aankomt een stel kakelende kippen met oorlogsdrang.
    Lang leve de hormonen.

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Hmmmm beetje raar hoor, echt beweren dat je zwanger bent terwijl je negatief test. Ik vind het nogal wat. Gelukkig heeft ze dit nog niet zo letterlijk aan gaat zus verteld (mag ik horen).
    Kep niet alle reacties gelezen maar volgens mij roep iedereen hetzelfde.
    Ik snap wel waarom zus heftig reageert. Vind het redelijk naïef van Ts.

6. wolfje89

Wil t geen bashen noemen sommige reacties gaan wat ver maar uiteindelijk bedoelt het merendeel hetzelfde.

7. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Helemaal mee eens, jammer hoor.

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Vind wel dat er veel dingen aangenomen zijn, en sommige reacties wel een beetje hard hoor.;) Hoewel ik het met velen eens ben!!

Ik was ook 17 toen ik zwanger raakte van mijn dochter. :) Een goed doordachte keuze. Ik wist ook niet alles tot in detail hoe het ging, maar heb zeker wel informatie opgezocht hoewel ik zelf redelijk wat wist. Nu ben ik 19 en zwanger van een 2e kindje.. ;)
    Hoeft dus niet altijd naief en ontwetend te zijn als je jong bent, en de financien van een ander weet je ook niet wat vanaf dat kan allemaal wel goed zitten.

Maar ik vind dat TS nu al zegt dat ze zwanger IS ook een beetje raar.. En door hoe ze het bericht heeft getypt is het heel ongevoelig en stug overgekomen, en ik snap haar zus ook wel dat het heeeeel pijnlijk is. En het is super dom geweest om het nu te zeggen dat hun ook bezig zijn, en snap de reactie best van ts haar zus.
    En ben ook van mening dat je haar moet benaderen en het er rustig over hebben en vooral begrip naar haar tonen.

En ik wou nog zo niet reageren. ;)

9. wolfje89

Maar volgens mij zeggen de mensen hier ook dat het naïef is om te denken dat je in een X zwanger bent zo bedoel ik het iig.

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nee klopt, dat is het ook helemaal hoor. ik las het en vond het ook een beetje raar, nouja niet een beetje.

Het ging net ook even over jong zwanger worden, dat dat ook naief is soms. Dat was t een beetje! ;)

Of ik heb t totaal verkeerd begrepen maar dat bedoelde ik er mee te zeggen :p

11. wolfje89

Ik denk dat maar een paar reacties zijn.
    Als je 17 bent en je hebt het beetje voor elkaar en je kinderwens is groot wat let je dan? Wij zijn ook nog vrij jong niet heel jong maar jong zat haha.

12. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Nee dan is de climax weg ook al is dit dan weer een anti climax. :D
    Enn het doet ook wel wat al die reacties te lezen van de medeforummers.:p

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou zo dachten wij ook. Mijn man is dan ook 6 jaar ouder dan ik..
    Wij hadden alles goed voor elkaar. :)

En sommige mensen van 17 zijn ook echt 17 als je snapt wat ik bedoel.. en dat was ik niet al zeg ik het zelf.

14. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    laat de leeftijd er maar gewoon buiten, dames.
    Feit is gewoon dat ze absoluut niet zeker kán weten of ze zwanger is.

Lees net in een ander topic dat ze vandaag of morgen ongesteld zou moeten worden. Mja, als je niet eens weet of je nou ongesteld bent vandaag dan kun je 100% zeker NIET weten of je NU zwanger bent.

(behalve dat, kunnen we dan dus wel zeggen dat ze 4 weken en 3 dagen geleden sex hebben gehad... gezien ze denkt dat ze exact zo lang zwanger is!)

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Helemaal mee eens! Wat zouden we dat toch allemaal graag willen, stoppen met de pil, 1 keer klussen en direct zwanger :D

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Klopt.. ze heeft t een beetje raar beredeneerd.

En wat zus betreft, ik hoop dat ze dan gauw weer goed met elkaar kunnen, en misschien wel samen zwanger kunnen zijn straks..

17. Dit klinkt heel krom, maar wat mooi omschreven.. Precies zoals ik het voel. En wat word ik verdrietig van je onderschrift.. :( Veel sterkte!

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ha TS, ik heb zelf heel veel miskramen gehad voor we onze kleine kregen en herinner me nog goed hoe hard zwangerschappen in de nabije omgeving aankwamen. Ik neem aan dat ze niet met je wil praten omdat ze even nodig heeft om dit te verwerken, mits jullie band goed is. Gun haar wat ruimte, het is afschuwelijk om een miskraam te krijgen als de hele wereld de ene na de andere koter op de wereld zet. Dat snap je pas als het je overkomt.

19. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook niet dat ze zwanger is, maar kan heel snel gaan dat ontpillen waar je het over had. Ik kwam er 4 weken na het stoppen van de pil achter dat ik ruim 3 weken zwanger was haha, maar dat is idd meestal niet zo

20. Verox

Verox Niet meer actief

Wat een gedreuzel over of TS nu wel of niet echt zwanger is...
    Hoewel de kans klein is, KAN ze gewoon zwanger zijn. Wie zijn wij om van een afstand te bepalen dat dat onmogelijk is?

Daar gaat het topic ook totaal niet over. TS vraagt ons vriendelijk hoe ze het contact met haar zusje goed houd, omdat haar kinderwens verkeerd valt bij de oudere zus die onlangs een miskraam kreeg.

Deel Deze Pagina