ik snap eerlijk gezegd niet dat dit topic niet op slot wordt gedaan. 28 pagina's reactie's in 1 dag tijd, wat een opwinding.
Wat een reacties hier zeg pfff... Ik begrijp dat je zus even boos is en dat het een harde klap is. Hiet miskraam en curretage gehad dag erna kwam iemand me vertellen ja ik ben zwanger (was niet de planning bla bla bla) Toen werd ik ook boos/verdrietig maar was allemaal hormonen? en er even niet mee kunnen omgaan? boos? alles in 1 Zal het even de tijd geven en daarna met haar gaan praten. Wel vind ik dat je nu niet zelf kan zeggen ben zwanger ondanks de nega teste enz. Hoop voor je van wel maar wees wel realistisch en wacht een bloedtest/positieve test af voor je, je zus vertel dat je zwanger bent!
Deze kan toch dicht? Het kind heeft al gereageerd in een ander topic. Ze blijft toch volhouden zwanger te zijn, of denkt zwanger te zijn. Ik mag bijna hopen dat het niet zo is, wellicht dat ze leert de volgend keer niet zulke dingen meteen te roepen.
Ik was bij mijn eerste zwangerschap binnen 2maanden zwanger. Was net gestopt met de pil en we zouden even opletten omdat ik "clean". Wou zijn.... Werdt wel ongesteld alleen bleven mijn borsten pijn doen en ik huilde om elke scheet....zwanger! Ben benieuwd hoe het nu gaat met ts.
Het KAN ook zeker hoor... Maar het is de zeker niet de regel.. En neem aan dat jullie allemaal pas riepen dat je Zwanger was na je posi test
Heb 3 testen gedaan voor de zekerheid,en toen ik 10 weken was mijn ouders ingelicht op de verjaardag van mijn pa...
Nou eerlijk is eerlijk toen ik stopte met anticonceptie en mijn menstruatie niet kwam op de dag dat ik het verwachtte dacht ik ook direct dat ik zwanger was en de test gewoon nog niet positief testte.
Omg hij zegt dat hij erover na zal denken!!! Hij heeft dus niet gezegd ok schat doe de pil maar weg we gaan ervoor!! Dan ook nog roepen dat je zwanger bent maar alle testjes zijn negatief. Op basis van een paar dagen overtijd denk jij zwanger te zijn?? Meid ik ben sinds feb. Al niet meer ongesteld geweest en ik ben ook echt niet zwanger. Zo werkt het niet Je komt op mij best naief.. Bijna dom Over sorry hoor. Ga maar eerst goed met je vriend en zus praten... Daarna inlezen hoe het vrouwlijk lichaam werkt en als je nog tijd hebt... De achterkant van de zwangerschapstesten waarop staat dat een neg test betekent dat je niet zwanger bent
Ik schrik echt ongelofelijk van de reacties hier.... Meis vertellen van je kinderwens was voor haar waarschijnlijk nog te vroeg haar verdiet is nog zo vers. Laat het even bekomen.
Dat zegt nog niets Mijn man wou er ook over na denken,niet omdat hij niet wist of we wel of derde wouden vanwege het kind want dat we drie of vier kinderen willen was allang duidelijk maar meer vanwege hè huis financieel hij wou eerst alles na lopen of het zou lukken wij gebruiken geen pil maar condoom en zonder het mij te laten weten van oké ik ben eruit doet hij gewoon geen condoom om, ik vraag hem wat hij doet ( soms doen we nog weleens aan voor het zingen de kerk uit) dat ik waarschijnlijk in mijn vruchtbare periode zit en dat nu niet handig is, maar hij zei me op dat moment dat hij er goed over nagedacht had en hij ook zeker een derde kindje wou dus dat als ik vruchtbaar ben het juist handig is haha Edit.....ik heb ook even terug gelezen bij ts haar berichten en de quote die je geeft is van 4 april op 8 april zegt ze sinds een paar dagen gestopt te zijn met de pil wat is er dan zo verdacht aan haar qua stiekem worden ? Een paar kan ook 2 dagen zijn en dan heeft haar vriend in 2 dagen besloten toch wel een kindje te willen is dat zo gek ,? Ooit moet je toch op een punt komen dat je beseft indd wel of geen kinderen wilt
Oke nog maar even verder gelezen en vind het toch indd wel raar Op 4 april nog aan de pil op 8 april paar dagen gestop wat nog kan... En op 11 april lees ik dat ze zegt vorige week maandag gestopt te zijn met de pil wat valt op 1april dat vind ik toch wel raar eerlijk gezegd En op 12 april is ze vorige week woensdag gestopt met de pil wat dus weer 3 april moet zijn dat zE gestopt is met de pil, het is wel steeds wat anders wat ze zegt
Lijkt me een normale gedachte, heb ik ook gedacht hoor, maar ik heb dat niet vol overtuiging op een forum gegooid...
toen ik mijn zus vertelde van onze tweede zwangerschap reageerde ze in het begin ook lauw (wegens reuma willen zij geen tweede.. was best een moeilijke beslissing).. ik vond het ook best moeilijk om dit haar te vertellen. het duurde wel even voordat ze echt interesse toonde, maar ze is nu dol op haar nichtjes. Je timing was gewoon niet zo best....geef haar ruimte en tijd..
Pfff je kan beter maar geen topic meer openen op zp. WAt is dit weer voor een massale aanval op een doodnormale vraag van ts??? Hoe oud is zij, 18 of 19 ?? Nou door stil te zijn en al deze nare reacties te negeren, komt ze in ieder veel volwassener over. zp hartstikke leuk en gezellig maar ik krijg altijd zo'n misselijk gevoel hiervan, ts massaal aanvallen en belachelijk maken. En nog erger is de statistieken van uitpluizen om op zoek te gaan naar iets om voor gek te zetten.