Uhm, ik was vorige maand 2 dagen overtijd, ben ik nu zwanger ?? Ik denk het wel, want ik was immers overtijd ( sorry, even een flauw grapje ) TS, ooit van ontpillen gehoord ?? Er zijn tal van redenen waarom je ( nog ) niet ongesteld bent. Vind het raar dat je, zonder bevestiging, meteen gaat roepen dat je 4.3 weken zwanger bent.
En weer zijn de o zo 'volwassen' dames hier lekker bezig. Het word echt nog steeds mooier ook. Lekker gaan speuren in de statistieken, veroordelen en dan nog niet te spreken over een hoop van de reacties. Hoe vaak zijn we allemaal niet een keer naïef geweest als het om zwanger zijn/worden gaat? Voordat ik op kwam wist ik ook nog vrij weinig van alles. Maar een hoop dames pretenderen dat ze dit nog nooit mee hebben gemaakt om hun drang iemand naar beneden te halen te voeden en waarom? Om je eigen onzekerheid te verbloemen misschien? Als dit de dames zijn die hun kinderen op moeten voeden dan vraag ik me toch heel erg af of het dan hier niet ergens fout gaat....
Dames dat kind is pas 18 en iets te enthousiast. Ze hoeft toch niet zo afgebrand te worden. Overigens was mijn oudere zus 1,5 jaar bezig om zwanger te raken toen wij hebben besloten om ook ervoor te gaan. Ik was meteen zwanger. Zij heeft ook mk toen ik 8 weken was. Mijn zus word peettante van onze meid en is echt gek op haar en heeft er totaal geen moeite mee dat wij wel snel zwanger zijn geraakt
Tjonge jonge. Dat TS naïef is geweest heeft ze nu vast wel door, maar ik vraag me toch werkelijk af waarom een afbrand topic als deze nog steeds open is ..... de meldknop is bij deze ingedrukt :x