Hoi Denise ! Vreselijk zeg, wat zo'n schoonmoeder kan aanrichten. En ook moeilijk voor je vriend. Dat zijn eigen moeder zulke uitspraken doet. Vreselijk. Ik kan me voorstellen dat jullie flink van streek zijn. Het is wellicht makkelijk gezegd, maar laat haar in haar eigen vet gaar koken en neem geen contact meer met haar op totdat zij haar oprechte excuses heeft aangeboden ! Negeer haar en denk niet meer aan haar, maar alleen aan jullie twee en de kleine meid. Zij is niet belangrijk in jullie leven, jullie nieuwe gezin des te meer ! Heel veel sterkte ! Groetjes, Nikki F
Wat vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen, want met zo'n schoonmoeder kan je van beiden nooit teveel hebben. Wisten wij al dat jullie willen gaan trouwen? Gefeliciteerd Denise.
Jeetje Denise... wat een rotgedoe (zacht uitgedrukt). Ga lekker een weekje weg met z'n tweetjes en laat je schoonmoeder maar lekker doen. Jullie zijn blij met elkaar en jullie meisje en daar komt niemand tussen. Dat zal zij vroeger of later toch ook wel in gaan zien.
Denise wat zit je helaas met een kreng van een schoonmoeder opgescheept. Die opmerking van d'r over jullie ongeboren wondertje.......niet te geloven. Ik moet zeggen dat ik veel bewondering voor je heb dat je haar geen mep in haar gezicht hebt gegeven. Ik herken de situatie wel. Heb ook een vervelende schoonmoeder. Veel succes en geniet idd maar even van je schoonloeder vrije week.
Hé Denise, Wat een portret zeg, die schoonmoeder van jou! Ik geef je gelijk hoor..laat haar nu maar naar jou toekomen en geniet van je weekje weg! Liefs, Sandra
Poeh he! Wat een ellende, gelukkig heb ik dit niet. Ik denk dat ze gewoon 100% jaloers is dat haar zoon nu voor iemand anders gaat ofzo. Nou meis kop op! Toch het proberen te laten, het is niet goed voor jullie wondertje! sterkte!
Jeetje Denise..wat een schoonmoeder heb jij zeg.. Laat je niet opjagen he..Geniet lekker van jullie weekje met zn tweetjes..naja drietjes he eigenlijk
Wat zielig zeg, dat ze haar eigen problemen op jou afreageert. Ze moet wel erg jaloers op jou zijn en op jullie kleine meid. Heel triest. Gelukkig heb je wel steun van je vriend. Heb je nummerherkenning op de telefoon? Gewoon niet opnemen als zij belt! Wel genieten de komden week hoor, zo'n feeks mag niet jullie geluk verpesten. Maar ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk ziek van bent! Sterkte!
Vervelende situatie zeg!!! Maar bedenk je 1 ding: Over een paar maand hebben jullie je kleine wondertje in handen en zou zij gehoopt hebben dat ze dit soort dingen nooit had gezegd. Zij heeft veel meer te verliezen dan jij op dit moment, want als ze zo door blijft gaan zal ze straks niet haar kleindochter zien opgroeien en daarbij haar eigen zoon niet meer zien! En als het echt een vorm van jaloezie is naar jou toe, omdat haar zoon een lieve vrouw heeft getroffen waar hij zijn leven mee wil delen, dan zal ze wel in gaan zien dat ze aan het kortste eind trekt!! Ga heerlijk genieten van jullie weekje vakantie en probeer tot rust te komen en wacht gewoon rustig af, ik zou er even niets meer aan doen, laat haar zelf maar komen! Ik hoop voor jullie dat ze zelf in gaat zien dat ze fout is geweest en ooit tot de conclusie komt dat ze een lieve schoondochter heeft, die de mama zal zijn van haar kleindochter en de vrouw van haar zoon is!! En dat ze ooit met een excuses komt voor dit alles, want zo ga je natuurlijk niet met mensen om!!!!!!!!!! Veel sterkte met deze situatie, en ik hoop dat jullie het een beetje van je af kunnen zetten in je vakantie!! Geniet van je weekje!!! Liefs Carry
gelukkig hebben we nummerherkenning op de telefoon dus ik neem haar gewoon niet op als ze belt! Ze bekijkt het maar lekker!! Die opmerking suist de hele dag door mn hoofd en voel me er zo klote onder! Maar zelden dat iemand mij zo heeft gekwetst!! Ik weet zeker dat zij de schuld bij mij neerlegt en dat zij niet zomaar sorry gaat zeggen want zij vind dus dat ik dat moet doen want ik doe het helemaal verkeerd denkt zij! Ik wil echt mijn vakantie niet door haar laten verknallen,dat is ze niet eens waard!! Wat ben ik blij dat ik morgen niet met haar mee naar Engeland ga!!! Dat zou dus wel de planning zijn maar godzijdank gaf de beeb al aan dat ze vliegen nu niet zo ziet zitten hehe! Alsof het zo heeft moeten lopen lijkt wel haha! Mn vriend en ik hebben het er net nog een beetje over gehad en ook hij snapt niet dat zn moeder zo tegen me doet. Heel de dag is hij al wat stilletjes puur omdat hij zich zo klote voelt door zn moeder. het eerste wat hij deed toen ie thuis kwam was mij een onwijs dikke knuffel en kus geven!!! Morgen gaan we gelukkig met zn 2tjes lekker een weekje op vakantie en genieten,geen zeikende schoonmoeder in ieder geval die in de buurt is!! Van mij mag ze trouwens echt lekker in Engeland blijven
He meid, wat naar zeg... Zoiets mag ze nooit zeggen over jullie kindje! Sterkte voor de komende tijd. Fijn dat je vriend aan jou kant staat.
hoi denise gaat hij weer een beetje meis ? sorry dat ik nu pas reageer maar zo'n schoonmoeder herken ik helaas maar al te goed nu echter wel mijn ex schoonmoeder maar die raakte ook haar lievelingetje kwijt en botvierde dat op mij en nog doet ze dat maar nu via haar eigen kleinkinderen deb deb deb heeft alles gedaan luisterd niet eens naar haar eigen zoon die zegt nee ma we hebben het samen gedaan vind het alleen erg jammer dat ze nu haar eigen kleinkinderen tegen haarzelf opzet want die kiezen mijn kant en maken hier oma voor rotte vis uit wat ik probeer te sussen maar ja daar is het eigenlijk al te laat voor helaas haar eigen schuld meis jij hebt je mannetje en je as hummeltje laat haar in der soppie gaar koken en kijk uit naar jullie toekomst samen moeten jullie het maken sterkte meis XXX
vreselijk zeg deze situatie, vooral dat die opmerking zo blijft nagalmen, dat kan niet anders dan je raken, ongelovelijk gewoon, maar een geruststellende gedachte dat je nu ff een weekje 'vrij' bent en dat dat gedrag van haar haar zoon niet bind maar afstoot, heel egoistisch van zo'n vrouw, ze gunt blijkbaar haar bloedeigen zoon geen volwaardig volwassen bestaan, maar houd hem liever klein... goed dat jullie 100% voor elkaar kiezen en achter elkaar staan...heel sterk! wens je heel veel sterkte en reken maar dat jij mee gaat in haar achterhoofd naar engeland!! liefs sim
Mijn mening is precies die van Jantien, vandaar deze lange quote. Ik wil er alleen aan toevoegen: Hou je taai, meis.
ik heb het ook net gelezen,wat een schoonmoeder en ook zo erg voor je vriend ,dat ze zijn kind niet wil zien . Zo iemand kan je maar beter niet zien dan om je heen . Laat haar lekker ,want jullie zijn de gezinnetje en geniet van je zwangerschap. Ally
Geplaatst: Ma Jun 26, 2006 5:47 pm Onderwerp: hoi -------------------------------------------------------------------------------- Hallo allemaal, Ook ik ken dit hele verhaal maar al te goed. Ik zou vandaag ook met mijn schoonouders en mijn man naar engeland gaan. Ik ben 14 weken zwanger en het overgeven is sinds dinsdag gewoon elke dag aanwezig. Ook omdat ik me te druk maak om mijn schoonmoeder. Bij ons is het helaas zo dat ze oppast op onze hond. Dus ze is bijna dagelijks bij ons, en dan doet ze vanalles (volgens eigen zeggen, want tot op heden heb ik het nog niet op kunnen merken) ze vouwt de was, doet de was (ze gooit alles bij elkaar) en ze kookt voor ons. Het ergst is dat ik al een aantal keren heb gezegd dat ik dat absoluut niet wil hebben. dat doen we zelf. maar het is alsof ik tegen een muur praat. Mijn man denkt dat ze het allemaal heel lief en aardig bedoelt, maar ik denk dat ze gewoon ons onder controle wil houden of zoiets. Zaterdag heeft mijn man gezegd dat we niet meegingen naar engeland. Even later wordt ik opgebeld en wordt mij bruut gevraagd "ben je ziek"ik zo van ja ik ben weer misselijk oh ja Nou dat dacht ik al. en ze hing op. Ik had echt zoiets van Pardon. waar slaat dat op. Ik heb nu het gevoel dat ze het mij kwalijk neemt dat wij niet mee zijn gegaan en dat ze dat na deze vakantie duidelijk gaat laten merken. Ik weet alleen niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik ben niet iemand die gauw tegen anderen uitvalt. En op momenten dat het er toe doet weet ik niet wat ik moet zeggen en klap ik dicht. Iedereen zegt tegen mij van laat dat mens toch. maar ik kan het gewoon niet loslaten. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik ben in ieder geval blij dat mijn man achter mij staat en mijn ouders en zusje ook. Maar zijn ouders vooral zijn moeder pffff ik weet het echt niet meer. Ik wil alleen maar dat ze ons met rust laat en ons ons eigen leven laat leiden. Mvg, Allyssa
Pfff wat een verhaal Denise! Dit is niet wat je hoopt mee te maken tijdens de zwangerschap! Veel succes en sterkte lekker voor jezelf en je beeb kiezen hoor! gr. debby
Ik wens je heel veel sterkte met zo'n schoonmoeder. Is het nodig dat ze op je hond moet passen? Ik zou de sleutel van het huis terug vragen mocht ze die hebben.
Na de vakantie als ze terug komen dan gaan wij de hond naar haar toe brengen en ophalen, zodat ze niet meer bij ons hoeft te komen. Dit is voor ons beter, zo zijn we minder gestresst (althans ik). En hopenlijk gaat het dan beter. Mvg, Allyssa
ja verschrikkelijk schoonvolk herken het ook heel erg goed !! ook de moeder van me vriend die slaat het helemaal!! maar me hubbie staat volledig achter me dus ze zoeken het maar lekkertjes uit met ze allen daaro!!! sterkte iedereen met de schoon fam. je krijgt ze er immers gratis bij (er zijn er ook wel die het heel leuk hebben natuurlijk met hun schoonfam) kuzz anita