Wat een stom mens zeg. Ook erg zielig voor je vriend. Jullie sterkte allebij, probeer het wat los te laten en jullie te concentreren op jullie kindje. (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, ik kan me ook ERG druk maken om dingen ) En zie je het even niet meer zitten, download eens een leuk liedje zoals deze: http://66.249.93.104/search?q=cache:5Cb ... =clnk&cd=1 Het heet: Gooi je schoonmoeder uit het raam. Liefs, Linda
Hoi Denise, Vervelend zeg, dat jij gewoon goed voor jezelf en je kindje probeert te zorgen en dat je wordt afgeschilderd als 1 of ander onbetrouwbaar persoon. Ik kan me je boosheid helemaal voorstellen. Toch wil ik even de andere kant benoemen, zodat je niet in een emotionele periode keuzes maakt waar je later eventueel spijt van krijgt. Zodra je kindje er is ga je anders tegen veel dingen aankijken en zelfs tegen je vervelende schoonmoeder. Ook zij kan wanneer je kindje er is ineens veranderen. Ik moet zeggen dat dit bij mij ook is gebeurd. Hoewel ze me nog steeds vaak op de kast heeft en totaal onredelijk is in mijn ogen, is ze voor mijn dochter een hele lieve oma. Doordat ik ook deze lieve oma-kant zie kan ik veel meer van haar hebben en dat is voor mijn man ook een enorme opluchting. Ik zeg niet dat ze ineens een leuke schoonmoeder zal worden (waarschijnlijk niet), maar de rolpatronen gaan straks wel totaal veranderen. Wat mij betreft hoef ik niet zo nodig contact met mijn schoonmoeder, maar mijn dochter gun ik wel een leuke oma. Kijk maar hoe je de situatie oplost (jij en je kindje in je buik staat voorop). Heel veel sterkte iig, want schoonmoder-schoondochterrelaties zijn zo vermoeiend en complex
Jee, meid, die schoonmoeder van jou spoort volgens mij gewoon niet... Ik heb zelden een egoistischer verhaal gelezen dat dit nu over jouw schoonmoeder! Dat mens is (g*dverdeg*dver) echt niet goed bij haar botte hoofd! Ik hoop dat ze zich snel realiseert dat ze zal moeten veranderen, want ze maakt alles kapot tussen jullie en ze maakt het voor jullie kleintje al helemaal moeilijk. Meid, veel sterkte met dat idiote mens en ookal is dit een forum, ik sta achter je!
jeetje wat een raar mens ...ik hoop alleen dat jij je niet gek laat maken , zij is blijkbaar al gek en dat kan je helaas niet veranderen ..knap dat jij wacht totdat zij der excuus maakt ..zo hoort het ook als ze jou en je kleintje aanvalt ( daarbij ook haar eigen zoon) .. het enige wat jou hoeft te doen is rust creeren voor je eigen gezinnetje meissie , ik wens je daarbij alle sterkte toe ...knuf asjuh