uhm kijk als je mijn reacties er toch elke keer uitpikt lees dan op zijn minst goed, ik heb het over bezoek!!!, jij heb het over logees!!!, hier ga jij dus de mist in want ik heb het daar niet over en dus slaat je reactie dus nergens op iedereen en ook in de bijstand mag gewoon elke dag bezoek ontvangen dus wat is het probleem dan.
Zou jij dat willen, dat de vader van je kindje alleen overdag op bezoek mag komen?! Een relatie is niet alleen maar bij elkaar op bezoek komen overdag, daar reageerde ik op. Dus niet direct zo hoog van de toren blazen, tante! Je kan de vader van je kindje niet weghouden, zeker niet als je een relatie hebt. Misschien heeft ze hulp nodig, ze willen samen voor hun kindje zorgen. Dat gaat niet als je alleen maar op bezoek mag komen. Ik snap sowieso niet hoe deze situatie anderhalf jaar heeft kunnen bestaan. Ik neem aan dat tijdens de lat-relatie er ook vrij regelmatig bij elkaar is geslapen... Maargoed, verstandig dat er nu stappen worden ondernomen, want een fraude aan je broek daar zit niemand op te wachten lijkt me.
of ik het zou willen, eerlijk nee ik moet er niet aan denken, maar daar naast begin ik dus ook niet aan een LAT relatie en begin ik dus ook totaal niet onvoorbereid aan kinderen, en al helemaal niet toen mijn inkomens situatie onstabiel was, en nogmaals er kan altijd iets gebeuren waardoor je er opeens alleen voor staat ( vader van mijn kinderen is overleden in 2008 dus dat kan gebeuren) maar moedwillig dit soort keuzes maken ligt gewoon niet in mijn aard, het ging er ook eigenlijk om dat de moeder van TS boos werd en als ik lees hoe TS haar leven tot nu toe begeleid heeft tijdens zwangerschap van de oudste, vlak erna, tussendoor, en de moedwillige keuze heeft gemaakt een kindje te maken met haar LAT, tja dan kan ik me ergens de reactie van moeder voorstellen los van het schelden nogmaals want dat vind ik gewoon not done je mag je kind mijns inziens nooit uitschelden
Ben ik helemaal met je eens, uitschelden is nergens voor nodig. Ik denk dat de meoder zich heel erg machteloos voelt en het gevoel heeft dat dit de enige manier is om tot haar dochter door te dringen... Mijn keuze zou het ook niet zijn om op zo'n manier zwanger te worden, maarja... Denk dat ze wel de beste keuze maakt in de situatie zoals ie nu nou eenmaal is
Bizzy! Ik vind dat je moeder erg naar heeft gereageerd. Ik zou alleen maar blij voor je zijn dat je zo de kans krijgt om samen jullie kinderen (nu ook je oudere kind door hem is erkend) op te voeden en een gezin te vormen. Dat andere mensen het misschien anders doen, boeiend ... dat je het anders doet, betekent zeker niet dat het een minder goede manier is! Geniet van je zwangerschap en het samenwonen.
Nou bizzy, heb je al spijt van je topic..? Hoe de voorgeschiedenis ook was, wat anderen ook zouden kiezen of hoe anderen de basis zouden willen leggen... Het is voor je kinderen iig fijn dan jij ze een vader in huis wilt bieden..!
Lieve meiden, Ik noemde onze relatie een lat gewoon vanwege het simpele feit dat hij een ander adres had dan ik en zoon. Ik heb schijnbaar het vekeerd verwoord maar onze relatie is niet puur gebaseerd op sex en dan weer ophoepelen! Samen wonen was hiervoor haast onmogelijk ivm mijn bijstand want die maken er met 1 keer boodschappen aanpakken er al fraude van! Mijn zwangerschappen ( 2 mk en nu) zijn geen ondoordachte acties geweest we wisten dondersgoed waar we mee bezig waren, misschien naief... Fraude plegen moet ieder voor zichzelf weten maar ik wil niet dag en nacht in angst leven dat je van je bedje word gelicht! Vandaar nu mijn soos opgegeven en als gezin verder met eventuele aanvulling. Reactie van mijn moeder is begrijpelijk alleen haar uiting ervan niet! Sorry voor eventuele fouten in de tekst...kerstcrea op school dus even snel typen met 28 kids om me heen
Lekker van elkaar en je zwangerschap genieten meid. Je moeder gewoon even laten voor wat het is en in de (nabije) toekomst zul je snel genoeg weten en voelen hoe je verder wilt. Succes met de lading kinderen.....!