Jeetje wat een ongelooflijke reactie... Ik dnek dat ik niet eens meer mee zou willen. Wat vind je man ervan?
Nou ja zeg! En dat allemaal terwijl jullie gewoon mee wilde gaan, en er eigenlijk helemaal geen probleem was. Wat erg voor jullie Meid zorg lekker goed voor jezelf! Hoe durven ze, om jullie zo van streek te maken!
Wat triest....van je hele schoonfamilie. Eerlijk? Deze mensen zouden wat mij betreft even van de contactlijst af gaan, ze zorgen voor veel te veel stress, en dat is helemaal niet goed voor jou en jouw kindje. Italie kan ieder jaar, een baby niet, wat een belachelijke reactie's zeg.
Oh wat erg. Wie is er nou egoïstisch bezig dan. Al die uitspraken zeggen meer over hun als over jullie. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Dit meen je ...en hiervoor was het contact gewoon goed? Hoe dan ook, ze moeten wel van hele goeie huize komen wil dit nog goed komen. Zal het eventuele contact ook via je man laten lopen, jij kan dit nu niet gebruiken!
Als mijn familie zo zouden reageren konden ze opdonderen. Een vakantie belangrijker vinden dan jullie kindje. Zijn ze niet goed snik ofzo.
Ik hoop dat je een grapje maakt? ik dacht dat mijn familie gestoord was, maar jouw schoonfamilie spant de kroon.
Gadver wat een belachelijke reactie! Zou niet eens meer mee willen.. en voordat er ooit weer normaal contact zou kunnen zijn, zouden ze bij mij eerst hun excuses aan moeten bieden!
Wat een vreemde mensen zeg! Hoezo is de vakantie verpest? En alsof je daar rekening mee kan houden. Ik ben ook met 6,5 mnd naar Italië geweest. Ging prima! En t is Italië hè, niet Mali Ofzo. Wat een onzin.
Wauw ik ben verbaasd van deze reactie. Dit is niet iets wat je zomaar kan verzinnen dat mensen zouden hebben als reactie. Je kan ook nergens bedenken waar het vandaan komt? Een stoker? Hadden ze al eens eerder problemen met jou als persoon? Ik ben blij dat het met je kindje goed gaat. Ga alsjeblieft niet teveel de strijd aan nu, al dat geruzie is niet goed voor jou en je kleintje
Oef zijn ze wel vaker zo bijzonder in hun reacties of kwam dit als donderslag bij heldere hemel? Deze manier van doen is echt heel bizar, kan me je teleurstelling en verdriet goed voorstellen... Hoe staat je man in deze situatie? Ik zou zelf wel klaar zijn met deze mensen, mijn man had z'n eigen keuze kunnen/mogen maken. Maar ik was er niet meer heen gegaan. Wel ironisch dat ze jullie egoïstisch noemen.... Alsof een familievakantie in Italië het grootste doel in het leven is. Ahum Ze moeten zich schamen en blij zijn voor het nieuwe leven wat op komst is. Van harte gefeliciteerd!!! Probeer te genieten, zie de reactie maar als hun verlies.
Hoe bedoel je egoïstisch en hypocriet...... Een vakantie voor een lang gewenste zwangerschap stellen. Ik neem aan dat je man en kindje dan ook niet mee gaan?
wat ontzettend erg voor je man dat dit zijn ouders en broer (familie) is zeg.. jeetje dit is niet niks! hoezo beslissen ze voor jullie dat jullie dus niet mee kunnen en hoezo durven ze het geluk van dit wondertje onder de vakantie te plaatsen. jullie gezin, jullie kindjes zijn het belangrijkste wat er is! ik hoop dat ze hun excuses aanbieden en zich heel diep schamen maar voor mij zou het nooit meer goedkomen! nooit!
Wat een rare mensen (zacht uitgedrukt). En ze zijn nog niet bijster slim ook. Volgens hun zijn er dus blijkbaar geen zwangere vrouwen in Italie en worden er daar dus ook nooit gezonde kinderen geboren??? Wat zal het dan vreselijk rustig en stil zijn daar. Geen mens te vinden! Het ligt niet aan jou en probeer dus ook niet de schuld bij jezelf te zoeken. Volgens mij mis je totaal niks aan zulke mensen. Die ben je liever kwijt dan rijk (sorry). Leuk voor je kindje ook, zulke grootouders en ooms. Hoe is het contact met je eigen ouders? Hoop dat dat contact wel prima is. Concentreer je daar dan op. Op je eigen ouders. En op je eigen gezin en je eigen geluk. Laat dat niet kapot maken door mensen met zulk achterlijk gedrag.
Bizar... dit geloof je toch haast niet. Zou er niet een andere reden achter liggen? Dat moet toch haast wel... Je kunt toch niet serieus zulke dingen roepen en menen puur en alleen omdat je in juli, tijdens de geplande familievakantie, 7 mnd zwanger bent.
Bedankt voor jullie reacties. Mijn moeder is vandaag meegeweest naar de echo. Mn ouders zijn dolgelukkig. Staan aan onze kant. Wat nog het meest bizarre is, is dat mijn schoonvader Italiaans is en mn schoonzus daar woont. Ze zouden dus beter moeten weten... ML is erg verdrietig. Erg overstuur geweest. Ouders en broer hebben excuses aangeboden. Schoonzus heeft gevraagd of we wel ons gedeelte van de reis kunnen betalen zodat de rest van de familie wel kan gaan..... die is compleet gestoord. Raar mens. Ik houd me er verder buiten. Ons kindje gaat voor alles. Straks maar vroeg naar bed om alles te laten bezinken we hebben nog aangegeven dat we ons zouden kunnen bedenken maar na het bericht van zn zus is alles kapot. We moeten van haar vandaag beslissen of we betalen anders gaat ze wat anders doen. Ik hoop een enkeltje naar de maan....