Je komt op mij wel claimerig over to. Hij zou gamen, daarna vraag jij hem een serie te kijken, hij zegt ja en bedenkt zich dan weer. Dat kun jij niet leuk vinden maar je dramt wel door. Zeker door er een dag erna nog eens op terug te komen. Beetje zeikerig komt het op mij over. Als je hier al z´n ruzie over moet maken vraag ik me af hoe dat gaat als er een keer echt iets is. En nee hij had zijn handen thuis moeten houden. Alleen kan ik hem ergens ook nog wel begrijpen. Hij zal wel geslagen hebben uit frustratie. Niet goed te praten maar eigenlijk is dat jouw gedram en geclaim ook niet.
Hij had je never nooit mogen slaan, dat vind ik erg slecht. Wat dat betreft heeft hij zelf een psychiater nodig.. Al zouden mijn handen ook wel flink gaan jeuken (lees: ik zou ze nooooit en te nimmer gebruiken), wanneer er ten eerste al zo wordt gejankt om een serie die hij niet met je wil kijken en en ten tweede er ook nog dagen over door gaat.. Er zijn echt ergere dingen op de wereld dan een x je zin niet krijgen. Ga samen in therapie en laat je eigen willetje los!
ja zondag is zijn game avond maar wil niet zeggen dat hij elke andere dag met mij besteed dan gamed hij ook en ja hij wisselt dat ook af door met mij dingen te doen het is dus dat hij heus wle tijd heeft voor zich zelf. En nogmaals het is niet dat Serie kijken moest want wilde ook wat anders doen, en nogmaals het is geen serie die ik alleen leuk vind en dat ik er alleen mee aan kom zetten hij net zo goed ook. Maar goed ik weet ook niet meer. Blijkbaar stel ik me gigantisch aan.,
Ik lees iets heeeeel anders dan dominantie... Ik haal eruit dat ts onzettend onzeker is! En zials aangegeven ze heeft geen hobby's, niet veel vriendinnen.. Ze is niet dominant, ze is onzeker en heeeel aanhankelijk, haar vriend is zo'n beetje het enige wat ze heeft en klampt zich daar als een gek aan vast
Misschien een tip voor de volgende keer. Probeer dan een middenweg te zoeken. Hij een uurtje of anderhalf gamen en daarna met jou wat doen. Jij blij, hij geen gezeur.
Daarom gaf ik in m'n vorige post aan dat 'passief-agressief' een treffender woordje is ipv dominant. Ik zou zo zelf iemand best eng vinden en ik denk dat heel veel anderen die mening ook delen. Hij heeft in ieder geval wel een punt dat ze hulp nodig heeft. Het is gezeik en doorgedram om niks dat zo uit de hand gelopen is. Maar ik ben geen psych
Je laatste zin geeft weer dat je heel goed moet gaan kijken naar je eigen aandeel. Inzicht. Ga daar mee aan de slag.
nja.. Ik weet hoe het voelt om je zo te voelen... En ik denk dat het reuze meevalt hoor dat anderen die mening delen en dat eng vinden... Ts moet er wel wat mee doen, want dit is iets wat waarschijnlijk uit haar komt..
Iemand die overdreven reageert uit eenzaamheid, verveling, gebrek aan contact met anderen of hobby's is eng en heeft psychische hulp nodig? Doe normaal!
Nou... om heel eerlijk te zijn krijg ik er ook een verstikkend gevoel bij hoor. Ik denk dat ik er vrij snel klaar mee zou zijn. MAAR ook met iemand die mij slaat. (daar heb ik ook enige ervaring mee.)
Ik krijg er ook een heel naar verstikkend gevoel bij. Hij beloofd jou om een serie te kijken, maar bedenkt zich dan, hij heeft meer zin in gamen met zijn broertje. Dan ga je er toch niet zo op door zeuren? Morgen weer een dag om een serie te kijken en anders volgende week wel weer of desnoods kijk je in je eentje als je perse op dat moment wilt zien. Het klinkt zo dramatisch als je zegt ' terwijl ik vind dat hij fout zat en na had moeten komen wat hij had beloofd.'. Zo'n ramp is het niet, het is maar een klein dingetje, sorry maar je komt over op een klein kind die zich vastklampt aan een belofte. Neemt niet weg dat hij niet had mogen slaan, maar ik krijg een beetje het gevoel dat dit niet het enige is waar hij het verstikkende gevoel van krijgt, misschien is het verstandig om samen goed te praten of hulp te zoeken.
maar verstikkend is niet hetzelfde als eng... Eng beschouw ik als een bedreigend iets... in dit geval, een persoon, een beetje een doorgedraaid persoon... maar ik denk niet dat ts doorgedraaid is... maar gewoon heel onzeker en eenzaam. Neemt niet weg dat ik vind dat ze er iets aan moet doen hoor, niet om haar vriend te pleasen, maar om zelf gewoon gelukkiger in het leven te komen staan, of dat nou in deze relatie is, een ander, of geen een
Vind het erg onvolwassen gedrag, van beiden. Voor wat betreft het slaan, je hebt duidelijk gekozen om dat door de vingers te zien. Mag hopen dat als dat nog eens voorkomt dat je dan je spullen pakt en vertrekt.
Eerlijk.. Voordat jij een relatie met een ander moet aan gaan moet je eerst een goede relatie met jezelf hebben. ik was vroeger ook zo en trok helaas daardoor ook vooral dominante vriendjes aan waardoor ik ook de nodige klappen heb gehad. Was ik claimerig, ja..was ik soms een zeur, ja.. Heb ik die klappen daarom ook verdient? nee! Mijn man moet het leuk vinden om iets samen met mij te doen, gaat hij liever de garage in dan met mij tv te kijken dan laat ik hem. Hij heeft dan blijkbaar dat nodig om zijn rust te vinden. Als ik boven zit te knutselen laat hij me ook heerlijk zitten. We zijn twee verschillende mensen en we vinden het heerlijk om samen te zijn, maar absoluut niet de hele tijd.. Ik zou ramgek van hem worden en hij van mij. Ik garandeer je, als jij niet anders in deze relatie gaat staan dan zal dit echt niet de laatste keer zijn dat hij uithaalt, verbaal of lichamelijk. Ik geloof er heilig in dat het soms goed is om met een psycholoog te gaan praten en eens goed naar jezelf te kijken. Ga sterker in je schoenen staan, wordt onafhankelijker, wees trots op jezelf dat is echt veel aantrekkelijker dan een onzeker muisje..
Ik zou het persoonlijk niet zo erg vinden als vriend zich bedacht en toch liever wel gamen. Ik zou daar ook niet zo'n big issue van maken. Maar dat hij jou slaat kan echt niet. Ik zelf had hem terug geslagen, maar dat is niet de meest volwassen oplossing. Ik zou echt heel kwaad zijn, en ik zou even een paar dagen tot mezelf willen komen om even goed na te denken. Dus ff een paar dagen afzonderlijk van elkaar leven. Ik vind dan zelf dat je dan beter kan nadenken.