Ik ben 40 en zij zijn rond dezelfde leeftijd Ik hoop maar dat mijn sorry geaccepteerd word als ik ze zie. Het kan best zijn dat ik genegeerd word. Ik denk niet dat ik eerst bel maar liever gewoon langsga. Anders zeggen ze misschien toch dat ze me niet willen zien.
Ik heb geen grote ervaring met autisme, maar volgens mij is het voor iemand met autisme lastiger om met emotionele situaties om te gaan. Ze hebben er vaker moeite mee om aan te voelen of in te schatten wat de beste optie is, en vaker moeite met het uiten van hun eigen emoties. Dat kun je niet gebruiken als excuus, maar wel als een verklaring naar jezelf van "hé, daar gaat het dus waarschijnlijk fout. Dat ik misschien bepaalde situaties niet zo aanvoel of zie zoals zij dat doen?" Een verbeter puntje. Je zou je vriendinnen dat misschien kunnen uitleggen tijdens jullie gesprek. Daarnaast ook gewoon je excuses aanbieden, en zij zullen dat waarschijnlijk ook doen. Want hun manier van problem solving is natuurlijk ook gewoon knudde. Iemand niet uitnodigen om een punt te maken is gewoon flauw.
Thanks! Ik heb veel moeite met emotionele dingen,ik kan me dus niet voorstellen dat hun zo boos zijn dat ik van de groepsapp ben weggegaan, klinkt stom hoor maar voor mij is dit een klein dingetje en snap ik de woede niet zo Ze hadden me ook kunnen appen. Misschien moet ik idd wat uitleggen over autisme,maar ik denk niet dat zij hun excuses zullen aanbieden. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet goed meer komt
phoe he het klinkt echt alsof die zogenaamde vriendinnen je er niet meer bij willen hebben.. anders sluit je iemand niet uit. En als jullie al 20 jaar vriendinnen zijn dan vind ik het ook echt raar dat niemand even een appje stuurt over waarom je je ineens uit de groepsapp sluit of wat dan ook..dat niemand iets laat horen. Als ik zo het gevoel zou krijgen dat ze me niet moeten dan zou ik ook echt niet op mijn knieen langsgaan bij ze hoor. Dan maar andere vriendinnen zoeken.
Ah, jawel joh! Elke vriendschap kent zijn mindere momenten. 20 jaar gooi je niet zomaar weg. Zij kennen jou ook al langer dan vandaag en weten heus wel hoe jij in elkaar steekt. Misschien was het voor hen even genoeg en is een goed gesprek gewoon nodig nu. Neem een bloemetje mee of een flesje wijn.
Je kan het op zn minst proberen. .. als het het jou waard is sowieso! Natuurlijk kan het voor hun over zijn , maar dan vergaat de wereld ook niet hoor
Shampoo een bloemetje of fles wijn is een goed idee! Ik vind het ook jammer 20 jaar weg te gooien voor dit. Born2bemom,nee heb je gelijk in maar ik zou het wel jammer vinden. We hebben veel lief en leed gedeeld. pearls,ik heb wel eens gedacht dat er meer aan de hand is dan wat er nu speelt. Het is ook zo dat ze allemaal kinderen hebben en ik niet,misschien willen ze een groepje zonder me omdat ik geen kindjes kan krijgen?
Eens! Ook heel makkelijk ruzie te krijgen via al deze middelen. Lekker face to face belangrijke zaken bespreken.