Ik heb een tijdje geleden een heel gaaf t-shirt gezien (positiekleding) met daar op 2 voetjes en daar onder stond "alive and kicking". 8) Ik was toen nog niet zwanger, anders had ik em zeker gekocht!! Weet iemand waar ik dat t-shirt kan kopen? Ik had hier op het forum ook iemand gezien met de tekst "supermom" die vond ik ook erg leuk! Alle tips voor grappige/leuke t-shirts zijn welkom!!! groetjes Setje
Hier in Canada hadden ze gave shirts bij de Walmart. Alleen heb je daar niet zoveel aan. Er was er 1 met een pijl naar beneden en de tekst: Work in progress. En verschillende met cookiemonster: We are hungry...
ik had er 1 gezien baby on board.. was grappig maar niet mn maat.. maar je hebt geen idee meer waar je die shirts heb gezien?
Vind ze eigenlijk voor een truitje die je maar kort aan kan doen wel duur Krentekakker ben ik he haha! Maar moet nog iets van 3 maanden en dan is een shirt wel duur aangezien ik het daarna misschien wel weg kan doen haha! Hoor mij nu piepen
eigenlijk heb je daar wel gelijk in, ik stond vandaag met een broek (zo'n spijkercapri van noppies) in mijn handen, in de aanbieding nu 39.95 vond ik dus nog duur, ik heb een hele leuke boxkleed gezien van die prijs, dilemma, alletwee is helemaal te duur vind ik dan. maar die broek ik inderdaad dan ook maar zo tijdelijk kan ook al niet in de winter en volgende zomer heb ik hem ws niet aan, dus ja, heb m ook niet mee genomen aangezien ik teweel twijfelde (ben ook een krent hoor haha)
OKe ff moeilijk uitleggen. Maar de vrouw (of vriendin) van de liedjes schrijver van Marco Borstato, John Ewbank ofzo. Die vrouw die heeft een kledinglijn voor zwangere vrouwen met van die gave teksten erop. Maaaaaaar die advertentie stond in ene tijdschrift wat ik aan iemand heb meegeven. Mss weet iemand wat ik bedoel?
Dat zijn volgens mij die shirts van Supermom, zij had toch zo'n last van alle mensen die haar buik wilde aanraken. Toen bedacht ze het shirt van "Do not touch" Ik vind die van "oeps I did it again" wel heel leuk, aangezien dit nr 3 is Wel duur hoor.. pfff Ik denk dat ik em zelf ga proberen te maken, je kunt van dat printerpapier kopen bij de HEMA, dat kun je dan op je shirt strijken.
ow ja ik heb ff gekeken en dat zijn ze idd. Die met "oops I did it again" is erg gaaf. Je hebt ze ook op ene rompertje met "oops my parents did it again"
Die sams-original zijn ook wel leuk idd... maar niet degene die ik bedoel!!! Echt frustrerend is dat als je ergens iets leuks hebt gezien en je het je niet meer kan herinneren waar!!! aaaarghh... nouja misschien kom ik er nog wel op... Liefs Setje
ik heb wel buikbanden gezien met handjes of voetjes erop...weet niet of je er iets mee kunt .... http://www.bellyfashion.nl groetjes lena