Vorig jaar had ik een topic geopend over de naturalisatie van mijn man. De gemeente wou zijn gegevens niet opnemen i.v.m. volgens hun ongeldig document. We zijn toen de strijd aangegaan met de gemeente om toch ons gelijk te krijgen. Na vele bezwaarschriften en het voorgelegd te hebben bij een onafhankelijke commissie van de gemeente , welke niet zo onafhankelijk is, want de voorzitter daarvan was ook degene die verdedigde uit naam van de gemeente tijdens de rechtzaak .De rechtszaak heeft begin vorige maand plaatsgevonden. Nu belde mijn man net, we hebben ons gelijk gekregen! Mijn man kan eindelijk naturaliseren! Kan het gewoon niet geloven, ondanks dat ik een goed gevoel had over de rechtszaak zijn we wel van het ergste uit gegaan. Moet mezelf echt knijpen om te controleren of ik niet droom!
Gelukkig! nu verder met alles op te bouwen enne dit is een mooi excuus voor een feestje voor jullie Geniet er van! (en inderdaad, hoezo onpartijdig.... in principe hadden jullie hier op terug kunnen komen en daar een rechtzaak voor aan kunnen spannen.... maar gelukkig is dat niet nodig geweest!!!)