ik ben nu 1 dag overtijd en vind het toch wel spannend. ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben, maar dat ik niet ongi ben maakt het wel extra spannend. tis ook niet helemaal de bedoeling dat ik nu al zwanger ben. ik zal ff uitleggen waarom want dit klinkt wel heel raar. ik ben 2maanden geleden gestopt met de pil en we willen tot oktober wachten (proberen) zodat ik ontpilt ben en omdat dat beter uitkomt met mn opleiding (wat anders ook wel goed gaat komen maar zo is het makkelijker). eerder was ik altijd heel regelmatig ongi en kon je de klok er gelijk op zetten, maar sinds alyssa er is en ik de pil niet meer slik is mn cyclus de ene keer korter en de andere keer langer dan 28dagen. het kan dus makkelijk dat ik gewoon nog ongi ga worden maar ik twijfel of ik het nu wel of niet ga worden. poe poe, weer een aardig verhaaltje, maar ik moest het ff kwijt. liefs doris
Heej meid, Inderdaad spannend! Ik kan me voorstellen dat je 't even kwijt moest..Maar er zit inderdaad niet zo heel veel meer op dan wachten.... En ach, oktober is het ook alweer bijna....Misschien juist wel extra mooi als je het juist niet verwacht.. Liefs, Anna