Ruzie (partner)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaOktober13, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

wat een hoop blij gemuts hier weer.sommigeleven echt alleen maar tussen de elfjes volgens mij. nou hier zijn er ook welles trollen waaronder dan mijn man. en ja hoor dan is ie op dat moment ook gewoon lul, eikel of zak. en omgekeerd ben ik dan trut, bitch oid. hij flipt gewoon lekker terug en 10 minuten later is het weer over. en zeg ik sorry lul haha. jeetje

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@henkie alleen omdat we hij elkaar niet uitschelden zijn we toch geen blije mutsen....beetje domme reactie hoor.
    Weet wel dat mijn man mij geen b* tch hoeft te noemen zeg.....

3. henkie24

nou die van mij mag mij gerust een bitch noemen want soms ben ik dat hoor. kijk dit bedoel ik dus met blij gemuts, nu doe je net of je zelf nooit een bitch bent af en toe. en altijd maar vredig naast elkaar leeft. maar dat gaat er bij mij dus niet in. of je moet een man hebben die zon jaknikker is en alles maar goed vindt. mijn type niet dus. maar goed. mijn mening, jij de jouwe. prima verder

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Dames, kom op! ieder huis heb zun eigen kruis. en ieder leeft op zun eigen manier. laten we elkaar wel in waarde laten.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ben vast soms een b*tch maar als je elkaar op die manier moet gaan uitschelden is toch niet normaal ?
    Dat heeft toch verder niks ermee te maken of je wel of geen ruzie maakt?
    Mijn man is echt geen ja knikker....ook weer zoiets. Alleen omdat je vindt dat je niet hoort te flippen in een relatie ben je gelijk een ja-knikker. Snap ik niet zo.

Ik heb idd mijn eigen mening en jij ook maar ga andere mensen dan geen blije mutsen noemen omdat ze iig nog respect hebben voor elkaar in hun relatie.

6. moonymuppet

dit vind ik persoonlijk dan weer jammer dat je dat zegd wandt wie zegd dat ik geen respect heb voor mijn man?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat bedoelde ik tegen henkie24;) elkaar uitschelden voor b*tch eikel en l*l vindt ik niet echt respect hebben voor elkaar;)
    Maar dat is hoe wij onze relatie hebben ;)

Maar moet wel zeggen da het aan de situatie ligt! Je kan best soms eens zeggen dat je je partner een eikel vindt...

Maar echt echt verrot schelden voor een bitch eikel en lul....dat vindt ik geen respect hebben;)snap je hoe ik het bedoel?

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Vind het al wat dat je je daar druk om maakt eigenlijk...ik heb serieus nooit stilgestaan van ooooh nu ben ik zwanger en we hebben net enorme ruzie gehad zal dat kwaad kunnen?!

Maar als je nu een enorm stressvol leven hebt of dat er meer zou spelen dat je continu stress zou hebben oke...maar bij een ruzie

9. moonymuppet

Ik snap wel wat je bedoeld dat is het niet. Maar wij komen denk uit een ander "milieu" om het dan maar ff zo te zeggen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja kan:D
    Ben wel benieuwd uit wat voor een milieu jij dan denkt dat ik kom?

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Maar nu doe jij toch hetzelfde? Zij noemt jullie blije mutsen, maar jij zegt nu dat jij vind dat zij elkaar niet met respect behandelen. Laat iedereen in zijn waarde en laat ook iedereen lekker zijn eigen ruzies uitvechten of hun manier. (zolang dan niet te ernstige vormen aan neemt natuurlijk)

12. moonymuppet

ik had het niet perse over een bepaald "milieu" ben namelijk niet zo van hokjes plaatsen maar ik denk dat onze gedachten en levens opvattingen anders zijn dat is wat ik er mee bedoel.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat blijkt wel dat deze anders zijn.....ach mag toch ook.

14. moonymuppet

ja hoor zeker mag dat, gelukkig kan het ook.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ts, zolang het geen dagelijkse stress is, is er niks aan het handje.
    De hormonen in je zwangerschap maken veel vrouwen licht ontvlambaar.
    Ik ben van mezelf al licht ontvlambaar, maar tijdens mijn zwangerschappen was het even een tikje erger.
    Ik ben ook wel eens geflipt, mijn man wist direct weer even waar de grenzen lagen. En ja, daar is een glas bij gesneuveld die hij naar zich toe kreeg gesmeten.
    Ik heb heel erg veel respect voor mijn man, en vice versa. Maar we zijn allebei ook maar mens ;)

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn man en ik hebben onwijs veel respect voor elkaar ! Hij is mijn liefde mijn leven mijn alles en we doen alles samen we kunnen altij overal over praten echt Over alles ! We hebben geen geheimen voor elkaar en als ons iets dwars zit kunnen we ht gewoon zeggen

Maar ook hier barst de bom wel eens en ook hier zegt hij wel bitch trut etc etc en ik noem hem ook weleens zak eikel of lul of klootzak

Ik vind ruzie zo nu en dan juist goed ! Op manier leer je elkaar ook kennen zou toch jammer zijn als je nooit ruzie hebt ... En na 3 jaar blijkt dat tijdens de ruzie hij opeens losse handjes heeft .... En nog een nadeel is dat je die heerlijke goedmaak *** dan zult moeten missen

( ik doe even *** omdat het woord volgens mij niet mee gebruikt mag worden tenzij zwangerschap ermee te maken heeft maar ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel )

Ook flippen gebeurt best weleens en weet je dat heeft niet eens altijd te maken met bijv je partner maar bijv met je werk of ruzie met je ouders of weet ik veel wat en dan kan net 1 ding wat je partner niet goed doet verkeerd zijn .... En mocht dat hier al eens gebeuren laat mijn man het over zich heen komen ... Laat mij razen en geeft me daarna een dikke knuffel " zo lucht dat weer op schat ?" Hij weet net als ik dat je dingen snel afreageerd op de persoon van wie je houd !

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier ben ik het HELEMAAL mee EENS. En nee, ik ben dan geen "blije muts" (wat een omschrijving ;)) Ik heb echt nog nooit mijn man uitgescholden en mijn man mij niet. Dat wil echt niet zeggen dat wij nooit ruzie hebben, maar schelden komt hier absoluut niet voor. Sterker nog: Als hij me zou uitschelden voor "b*tch , of ik hem voor l*L denk ik dat hier de scheidngspapieren snel op tafel zouden liggen. En ook mijn man is geen doetje en al helemaal geen jaknikker, maar wij gaan niet om die manier met elkaar om: Goed voorbeeld doet goed volgen (voor de kinderen) wij leven meer onder het mom: wat je niet wil dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet.

18. henkie24

ah kom op zeg...... scheidingspapieren bij een keer een "scheldwoordje"kijk persoonlijk geloof ik dit soort dingen dus niet. degene die dit het hardst roepen vechten mekaar naar mijn idee en ervaringen de tent uit bij wijze van spreken. maar vooruit. bij jullie zal het vast wel ECHT zo werken;)

19. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    + 1! Zo gaan wij ook absoluut niet met elkaar om. ja hoor, ik kan soms best een heks zijn, maar mijn man hoeft me niet zo te nomen. Omgekeerd scheld ik hem ook niet uit. Dat is niet het voorbeeld dat ik mijn kinderen mee wil geven. Als we hier al eens ruzie hebben (en dat komt echt niet vaak voor, wij zijn een heel gemoedelijk stel) dan is verheffen we onze stem, knallen met een deur en praten het daarna uit. Zonder schelden, zonder schreeuwen.

En nee we leven niet in sprookjesland, utopia of weet ik wat voor heilige plaats, maar zo gaat het bij ons.

Ik zou me zelf ook niet lekker voelen in een relatie die anders zou zijn.

20. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik vind het ook not doen om je partner uit te schelden.
    En het respect voor elkaar is ver te zoeken als je elkaar voor rotte vis uitscheldt.

Deel Deze Pagina