Tja... schoonmoeder.. ik kan er een behoorlijk boekje over open doen. Al vanaf het begin klikt het niet zo tussen mij en mijn schoonmoeder. Ik ben haar enige schoondochter en dat valt niet altijd mee. Een paar jaar geleden heeft ze me toch iets geflikt wat ik haar nooit vergeef! Ik heb het hier wel eens gepost onder mijn andere naam. Mijn oudste dochter ging bij haar logeren. (Die was toen een jaar of 9/10) Een dag voordat ze er heen ging had ze tegen mij gezegd dat ze last had van verstopping. Gelijk lactulose gehaald en gegeven. (ze heeft daar vaker last van en dat behandelen we altijd zo) Aan schoonmoeder doorgegeven dat ze het ook aan mijn dochter moest geven. Schoonmoeder begon toen gelijk dat ze veel beter iets anders kon geven/proberen/doen. Ze weet het altijd beter, had voor arts moeten gaan studeren. Ik zei toen nog: geef maar gewoon die lactulose, want ik zag de bui al hangen. Komen we dochterlief ophalen na 2 dagen. Schoonmoeder zegt bij het weggaan: ik heb haar nog even geholpen hoor, met d;r verstopping. Blijkt dus dat ze met dr handen in mn dochters billen is gegaan en dr even van dr verstopping afgeholpen heeft. Ik was echt totaal verbijsterd. Wie haalt het in zijn hoofd om met zijn handen aan mijn dochter te komen! Ik had van te voren al aangegeven alleen met lactulose geven genoeg was. Heeft ze toch weer niet geluisterd en dr eigen ding gedaan.. Ik heb op dat moment niet veel gezegd, alleen dat ik er niet blij mee was. Toen is de bom gebarsten, ik ben voor alles en nog wat uitgemaakt. Een tijd geen contact gehad, nu af en toe. Ik heb er vrede mee, ik laat me niet meer door haar opjutten.