Hallo, Wat neem jij in je koffer mee naar het ziekenhuis? Ik ben zo bang dat ik iets vergeet. Tot nu toe heb ik in me koffer: 2 kledingsetjes voor de baby 5 onderbroeken 3 pyamas pantoffel Verzorgingsproducten die normaal ook altijd gebruik. Dit wordt me tweede kindje en schaam me best dat ik niet meer weet wat je ongeveer mee moet nemen. Oftewel ben erg bang dat ik iets vergeet. Manlief is ook niet echt handig met dingen zoeken en brengen etc. Ik wil er dus voor zorgen dat ik alles heb. Groetjes
Ochtendjas. Schone kleding voor als je uit 't ziekenhuis komt. Papieren vd VK/Gyn en verzekeringspapieren. Omslagdoek voor de beeb. Extra paar (warme) sokken.
-paspoorten of id-kaart van beide. Is in de meeste ziekenhuizen verplicht tegenwoordig -wat te lezen (evt. voor je man) -iets van sultana's -ponskaartje als je die al hebt ps: Heb m zelf nog niet ingepakt haha
ik heb tot nu toe in gepakt: joggingbroek t'shirt onderbroek bh setje voor de baby omslagdoek douche spul tandenborstel fototoestel Moet nog paar dingetjes in maar neem niet te veel mee en anders kan mijn man zo even naar huis om extra spullen te halen als ik wel moet overnachten
ik heb dit in mijn tas zitten: - 2 setjes voor de baby - babyjasje - badjas - omslagdoek - fototoestel - toiletspullen (kleine shampoo, badschuim, tandpasta, tandenborstel) - puzzelboekje - 2 pyama's (waarvan 1 beval t-shirt) - 2 paar boxers, 1 bh, 2 paar sokken (dikke en normale) Dat was het geloof ik wel. Ga er van uit dat ik een joggingpak aan heb en als die vies is stuur ik wel even iemand langs huis om een nieuwe te halen, of ik probeer die nog even in de tas te proppen. Moet zeggen dat die al mooi vol zit! Lijkt wel of je op vakantie gaat! Ze zien me al aankomen met zo'n dikke weekendtas
Eventueel de oplader van de camera. Bedenk me net dat ik nog niet eens een tas heb ingepakt...en ben nog wel uitgerekend vandaag...haha Zo eerst maar eens gaan doen.
Nou ik had de vorige keer een grote weekendtas, zegt die verpleegster zo jij bent heel wat van plan haha.. Maar ik werd opgenomen en ingeleid en de gynacoloog had tegen mij gezegd: het kan best een paar dagen duren, dus ik had idd extra's mee zoals leesvoer en een laptopje etc. om een beetje de dagen door te komen. Maar ook wat setjes kleding, want ik moet echt niet aan mijn vriend vragen dat nog voor me uit te zoeken thuis Uiteindelijk van dinsdag tot donderdag in het ziekenhuis geweest, dus was wel blij met mijn grote tas. Het voelt voor mij ook prettig als ik mn eigen dingen bij de hand heb. Gewoon lekker doen dus als je je er goed bij voelt.
Ik heb ook nog dextro ingepakt en labello. Het schijnt dat je van al dat puffen nogal droge lippen kunt krijgen. Voor de baby nog twee mutsjes en twee verschillende speentjes. Misschien voeding in het geval dat je langer moet blijven en geen borstvoeding (kan) geven.
- wat (klein)geld om eventueel in het ziekenhuis iets te eten, snoepen of drinken te kopen (zelf denk ik niet dat mn hoofd daar naar staat, maar er vanuitgaande dat het lang kan duren en mn man kennende...) - muntjes voor rolstoel in het ziekenhuis? - voetenzak of omslagdoek voor bij de maxi cosi om de kleine warm te houden op weg naar huis -lijstje met belangrijke telefoonnummers
Ik neem mee: kleren voor de baby, zo'n 5 stuks van alles. rol pepermunt boekjes ipod fototoestel paspoort geld mob niet, ik heb een telefoon naast mij staan, gratis bellen in het zk net zoals tv kijken pen en papier 3 grote shirts van mijn man 1 pyama ondergoed douchecreme, shampoo, tandenborstel, tandenpasta, deo, creme en bodylotion brillendoekjes sokken verfrissingsdoekjes van Dove Dat was het. Ik neem aan dat ik mij niet verveel die paar dagen. Zeker de 1e dag niet, dan lig ik voor pampus na die ks.
Tjee, wat neemt bijna iedereen veel pyamas mee, ik heb er "maar" twee. Is het denken jullie echt nodig? Anders ga ik er eentje bij kopen