Oeehh ik was altijd heeeel bang als mijn ouders dat deden! Moet heel eerlijk zeggen dat we misschien 2x per jaar woorden hebben haha
Mmmm wij hebben eigenlijk nooit ruzie, hoogstens woorden en dat is binnen 5 minuutjes uitgepraat. En ja hoor daar zijn de kinderen ook bij. Zolang het geen heftige ruzie met schelden en/of gooien met spullen is waarom niet? Je kan het nu eenmaal niet altijd met elkaar eens zijn.. Maar nogmaals, hier hebben wij echt serieus nooit ruzies.
Hier precies hetzelfde voornemen, en precies dezelfde uitschieters... Wat voel je je daarna schuldig naar die kleine toe he..
Wij vloeken en schelden nooit op elkaar. Vind ik ook nergens voor nodig. We hebben wel eens een meningsverschil maar daar praten we over en schreeuwen nooit naar elkaar.
Ik snap je wel hoor... ook ik heb dat voornemen maar het lukt hier ook niet altijd... En het is makkelijk gezegd om dan de wijste te zijn en weg te lopen.. dat heeft hier niet zo heel veel zin. Manlief komt er gewoon achteraan haha. Ik probeer wel altijd op een vrolijke toon de discussie uit te praten