Moet even mijn ei kwijt hoor. Ik zit nu in de eerste ronde en ik voel me al 2 weken beroerd. Ongi gevoel, duizelig. Zo voel ik me eigenlijk nooit. Nou heb ik gisteren een test gedaan van Matcare en het leek of ik heel licht een streepje zag. vanmorgen weer getest en toen zag ik niets. Moet morgen ongi worden maar hoop natuurlijk dat het niet komt. Wat een zenuwen levert dit allemaal op zeg. Hebben jullie dat ook allemaal? Zat er maar een knopje op je buik die groen werd als het raak is! Groetjes,
Mischien nog een paar dagen wachten en daarna weer testen als je nie ongesteld wordt. Of een andere merk zw test? Grt Jeanney
Hoop natuurlijk voor je dat het raak is, maar reken er niet teveel op dan is de teleurstelling alleen maar groter. Ik ben 1 juli gestopt met de pil en zit nog steeds in de eerste ronde omdat ik maar niet ongesteld lijk te worden. Ik ben al 4 weken met vlagen misselijk en heb al 4 weken een ongesteld-gevoel onder in mijn buik. Mijn zwangerschapstest was heel dik negatief. Of ik heb te vroeg getest en het is raak (maar dat denk ik dus niet) of ik wkan gewoon elke moment ongesteld worden.... Ik hou het erop dat ik aan het ontpillen ben, en niet te zuinig. Je lijf doet rare dingen en houdt je zelfs voor de gek. Probeer over een paar dagen nog eens te testen, misschien weet je dan meer
Helaas ongi geworden gisteren. Had ik eigenlijk ook wel gedacht. Volgende ronde beter. Tijdens mijn vruchtbare dagen zijn we op huwelijksreis dus wie weet...... groetjes,
Hoi, Klinkt bekend hoor. Ik zit nu in ronde 3, ben vorige week zondag ongi geworden en vandaag is het weer gestopt. Precies 7 dagen, zoals altijd. Maar ik ken de zenuwen. Ze zegen dat je er niet teveel aan moet denken, maar je kan er niks aan doen. Tis toch iedere maand weer spannend. Nu heb ik wel een vraagje, misschien weet iemand dat? De eerste keer na de pil zat ik op een cyclus van 34 dagen. Lang dus, hoewel..vrij snel na het stoppen met de pil als je het zo bekijkt. Nu (mijn 2e ongesteldheid na het stoppen met de pil) zat ik weer op 34 dagen precies. Als puber had ik altijd een onregelmatige cyclus, maar hij lijkt nu regelmatig. Kan dit toeval zijn? En klopt het dat mijn eisprong dan later plaatsvindt?
Hoi Cathie, Ik heb begrepen dat je eisprong rond de veertiende dag voor je eerste dag van je menstruatie plaatsvindt. Dus in jouw geval zou dat ongeveer op cylcusdag 20 zijn. Dus 20+14 dagen daarna= zit je dus op dag 34. Of dat een wet van meden en perzen is, weet ik niet zeker. Je kunt het ook vaak aan je slijm merken. Rond je eisprong heb je wat meer last van afscheiding, helder van kleur. Je moet daar maar eens op gaan letten. Succes. Groetjes, Lola2
@ sanne1980, Wat jammer meid, volgende ronde beter. Mischien is het zo gebeurd met een reden; als je nu zwanger zou zijn en gelijk allerlie zwangerschapkwaaltjes zou krijgen en kon je mischien niet zo goed van je huwelijksdag genieten... Je weet nooit... En het zou wel mooi zijn als je zwanger raakt tijdens jullie huwelijkreis toch?... Liefs Jeanney