Dr martens bij dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloempje6, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Hoi hoi! Ik ben gek op dr martens.. en heb ze nu voor mn dochter van 20 mnd besteld. Ze loopt er best aardig op maar ik hoor tegenstrijdige verhalen. De 1 zegt dat het zeer doet en de ander zegt weer dat hun kindje nergens last van had.. hier moeders met dr martend voor hun kindje en zoja hoe lopen ze erop? Ik wil namelijk niet dat mn dochter pijn krijgt bij het lopen..

2. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Mijn dochtertje is 17 maanden en ik heb ze ook. Zij loopt er ook goed op! Wil ze ook graag aan.. pakt ze zelf iedere keer & als ik haar sneakers aan wil doen schudt ze nee en moet ze perse haar dr Martens aan haha.. #ietsmeteigenwilletje

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Zolang de zool soepel is er niet te veel of te weinig ruimte in de breedte is, er genoeg ruimte voor de tenen is en je kind er echt goed mee kan lopen zie ik geen probleem en anders beter een schoen die echt goed zit maar je zelf niet zo mooi vind dan een schoen die het net niet is maar die mama zo mooi vind.
    Een goede pasvorm en soepele schoen gaan voor smaak. Voeten in de groei hebben nu eenmaal goede schoenen nodig.

4. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Wat voor maat draagt ze? Ik vind ze soepeler aanvoelen dan gedacht namelijk..

5. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Zo denk ik ook! Wil het beste voor mn kind want in mn fam heb k iemand die doorgezakte lelijke voeten nu heeft omdat ze vroeger nooit goede schoenen aan had! Btw die draagt nu alleen maar dr martens omdat ze zo lekker zitten.. maar drm wil k ook gewoon de beste schoenen. Vanmiddag ga k naar een schoenenwinkel en even navraag doen over de schoen bij haar.. mn dochter mee en dan kunnen ze t gelijk zien..

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Hier een kindje met een hoge wreef dus zodra ze een paar weken loopt gaan we schoentjes aan laten meten bij een speciaalzaak, is wel een rib uit ons lijf vrees ik maar op schoeisel doen we geen consessies, ze moet dr hele leven nog mee doen.

Ik heb wel een adres in Barendrecht maar weet niet of dat te doen is qua afstans. Tegenover de albert heijn op de middenbaan in barendrecht zit een schoenenwinkel die het nog kan. Naam weet ik niet, wij zijn er ook nog niet geweest, meiske begint net met staan (en vallen).

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Geen idee of het passend is voor je kindje. Ik koop bij Loos kindersxhoenen in den haag. duuuur naar goed advies, ook breedtemaat meten ze op en veel keus. Ben er erg tevreden over

Vero0504 vindt dit leuk.
  8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik neem aan dat je kindje wel zou protesteren als ze pijn zouden doen. Denk ook dat het per kind verschilt. Mn moeder en ik hebben exact dezelfde maat schoenen, als mijn hielen bloeden in schoenen dan loopt zij er zo 10km op weg.
    Kwaliteit is nu ook belangrijker denk ik.
    Die van ons draagt nog slofjes (loopt nog lang niet) maar zou haar graag dr Martens geven :) maar dan alleen als ze verantwoord zijn.

Deel Deze Pagina