in de trant van de vragen die hier momenteel gesteld worden. wie heeft er bij jullie het meeste zin in seks. mijn vriend staat bij zijn vrienden bekent als een over sekste jongen, maar puntje bij paaltje. doen we het maar een keer in de week als ik geluk heb. ik zou wel veel meer willen maar hij is altijd moe of niet in de stemming!!!
Mijn man zegt dat hij altijd zin heeft, maar puntje bij paaltje is er zelden initiatief. Als er iets gebeurd komt het vaak van mij af.
ik heb meeste zin manlief stukken minder doen t ongeveer 2 x per week maar ik zou wel elke dag willen
Vriend. Mij maakt het helemaal niks uit. Geef er niet zo veel meer om. Misschein tijd voor nieuwe romantiek in mijn leven. Dat is het denk ik
Voor de geboorte van onze zoon, was ik dat. Nu mn man... Die heeft elke dag wel zin. Ik heb dr geen behoefte aan. Zal eens kijken of ik vanavond lief kan zijn voor m
Bij ons ook ik, haha. Hij werkt alleen wel een stuk meer en is vaak moe, en dan hoeft het ook niet per se.. wat ik soms wel jammer vind .