Wij hebben een keuken met een kookeiland en dus ook een "vrij in de ruimte hangende" rvs afzuigkap. Het valt me alleen op hoe goed ik m ook schoonmaak hij wordt altijd weer vlekkerig. Heb laatst zelfs van dat speciale rvs reiniger gehaald bij de keukenzaak maar dat helpt ook niet. Waar maken jullie die kap mee schoon?!
rvs maak ik altijd schoon met groene glassex. ook het vet gaat daar heel goed mee erg. wel een zachte doek gebruiken. dit werkt voor mij nog altijd het beste. succes!
Ontvetter van dasty (wibra) en daarna met rvsreiniger van de action. Opwrijven met keukenrol en hij glimt weer.
Nadat je 'm gewoon af hebt gedaan met een doekje met (zeep)sop, inwrijven met baby-olie op een stuk keukenrol. Dit kan je ook doen bij je RVS-kookplaat....
Met de spullen van Jemako. Citroensteen op de handschoen, even afnemen en daarna droog doen met de droogdoek.
Eerst ontvetten met afwismiddel en dan een sopje maken met gloor neem hem daarmee af goed na drogen met een theedoek. Werkt ook super in je roestbrijstalen afwasbak bij theeresten.
Ik heb van die grijze sponsjes van de action. kosten 0,52 geloof ik voor 5 stuks.. krijg je zelfs autovelgen mee schoon. ik gebruik ze echt voor heel veel poetswerk thuis. die hoef je alleen maar even onder de kraan te houden, dus vochtig maken, en dan kun je ermee poetsen. zit schijnbaar al spul in.. werkt echt super! ik doe daar ook mijn gasfornuis enzo mee schoonmaken Dasty is inderdaad ook heel fijn, ook hier in huis. Maar sinds kort toch echt fan van de grijze sponsjes hihi.. misschien nog wel blijer mee als met Dasty
@LadyXochi, die spray van cif heb ik ook, maar nog krijg ik vlekken sprayen, ff in laten werken, afvegen en met een droge doek nawrijven. Doe je dat ook zo?
Glassex! Gewoon de blauwe. Werkt perfect hier. Heb allerlei van die rvs middeltjes geprobeerd maar juist daarvan kreeg ik vlekken.
Roestvrijstaal snel reiniger van HG is de oplossing!! Werkt echt super Erop sprayen en met een schone theedoek weghalen, werkt echt super!!