Die gebruik ik dus ook, maar waarschijnlijk verkeerd, want heb nog steeds vlekken haha. Ik doe nu de ontvetter van dreft erop sprayen, even laten intrekken, dan met een natte doek eroverheen en vervolgens nadrogen met een theedoek (met ronde circel bewegingen)
Ik had dit probleem ook altijd. Mijn moeder heeft hem laatst gepoetst met glansspoelmiddel calgonit voor de vaatwasser en hij is als nieuw haha
Hmmm... even in laten werken... niet erg lang. 20 seconden of zo? En afvegen, met wat voor doek doe je dat en droog of nat? Ik veeg af met een licht vochtige (niet nat dus) gele doek. Moet vooral een zachte doek zijn, want het kan krassen. En dan met een (oude) theedoek droogmaken.
Babyolie gerandeerd! Babyolie op keukenrol aanbrengen, je haalt er tevens het vuil van af en het gaat weer blinken als een spiegel.
Gatsiedarrie, aan baby-olie ga ik me niet wagen. Het zal vast goed zijn, maar die vettigheid vind ik vreselijk. Ik gebruik Muscle ontvetter, de oranje versie. Geweldig spul. Op een vochtige vaatdoek spuiten, inwrijven en afdrogen met een stukje keukenrol. Mooi vlekvrij!