Hoe doen jullie dat? (tekst bij foto's in fotoboek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Het tweede album voor mijn zoontje is zo goed als klaar. Het enige dat ik steeds wissel, verwijder of toevoeg zijn teksten. Teksten bij foto's en algemene teksten bij bijvoorbeeld anderhalf jaar en een jaar. Wat hij toen kon, leuk vond om mee te spelen etc. Als ik dan terugkijk/ lees vind ik het soms zo stom overkomen en dan verwijder ik het weer om dan later te bedenken dat het later misschien juist leuk is om bepaalde dingen terug te lezen..
    Ik maak de fotoalbums online (bij albelli) dus tot het afdrukken in de mogelijkheid om het bij te stellen.
    Schrijven jullie tekst in het album? Zo ja, algemeen of bij elke foto of beide?

2. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Toevallig pas ook zo'n album gemaakt bij Albelli. Ik heb bij de foto's een tekstje geschreven uit naam van mijn zoon, naar de lezer toe. Zoals: "Je ziet zeker wel dat ik gek ben op taart? Deze heeft mama voor me gemaakt toen ik twee jaar werd".

Sowieso vind ik iets van tekst erbij wel fijn (vooral voor het kind, later). Hoe je dit dan precies doet, is persoonlijk.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik ben van de ouderwetse stempel. heb alle fotos gewoon af laten drukken en in geplakt en er dus gewoon met de pen bijgeschreven.
    bij iedere maand foto erbij geschreven hoe oud hij was en bij bijzondere fotos ook erbij geschreven wat waar en waarom enzo
    en wie erbij staan op de foto's. kan me voorstellen dat we over 25 jaar niet meer met iedereen contact hebben waar we dat nu wel mee hebben.

4. tuc

tuc Niet meer actief

exact dit..en omdat ik het per maand bijhou weet ik vaak specifiekere dingen te schrijven dan wanneer ik het na een jaar zou doen.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik schrijf het aan mijn zoon. Zo heb je meteen ook een manier van schrijven te pakken die je op alles kan toepassen.

Deel Deze Pagina