En ze heet Merel ze is geboren op 06-01-2012 om 22:21 en ze weegt 2990 helaas ligt ze nog in het ziekenhuis omdat ik een week met gebroken vliezen heb gelopen zat een scheurtje in dus heeft ze een infectie opgelopen.
Wauw! Vonnie, van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter, ik reageerde altijd op je zwangere buik hier op het forum. Wat een prachtige buik had je,en nu een prachtige dochter, geniet er volle teugen van meid,goed gedaan en ik wens je een hele fijne kraamtijd. (Tijd gaat snel,mijn meisje is zaterdag de 14de alweer een maandje oud ) Groetjes Bianca
Hey meid. Gefeliciteerd met jullie dochter, zie nu pas dat we op dezelfde dag bevallen zijn Hopelijk sterkt ze snel aan en mag ze mee naar huis! Jij ook al zo'n kleintje, hoever was jij ook alweer? Die van mij 38.5 en woog 2920gram.
Caruli echt waar hahah wist ik niet meid ook nog gefeliciteerd. Ik was 37,3 dagen dus jij ook een kleintje schattig hoor.. Bianca ja ik weet het weer jij had ook zo mooie buik jemig al weer een maandje oud dat gaat snel he. Ik hoop dat ik vrijdag of morgen ons meisje mee kan nemen we gaan er straks weer naar toe
gefeliciteerd en wat een mooi meisje zeg ik hoop dat ze snel naar huis mag geniet ervan tijd is zo voorbij gaat soms veels te snel
Is ook niet een klein beetje een prachtig kind zeg. Jeetje wat een schoonheid. Geniet maar lekker van jullie poppetje.