Hoi allemaal, Ik ben nu 6+3 weken en heb heftige menstr. pijn. Normaal bij mijn ongi voelt het iig niet zo. Moet het nu haast wegzuchten. Het zit hoofdzakelijk in mijn liezen en trekt door naar mijn rug. Het houdt even aan en trekt weer weg. Kunnen groeipijnen zo heftig zijn, of is t wat anders? Ik had ook hevige krampen bij de zw schap van mijn zoontje, maar die leken minder duidelijk op ongikrampen
Ik heb geen idee eigenlijk Misschien moet je de vraag even aan de verloskundige stellen. Sterkte ik hoop dat jet snel ophoud!
Wegzuchten is trouwens wat overdreven gezegd, maar het beneemt je wel even de adem, zo pijnlijk. Het lijkt nu weer even afgezakt. Zo gaat het de hele dag al, alleen nu was het even heel heftig.
Ik heb veel last van groeipijnen gehad, maar niets dat 'heftig' te noemen is. Met erge pijn zou ik toch niet te lang blijven lopen, even vragen aan je vk of arts wat die er van zegt.
als ik jou was zou ik toch even je vk vragen. bandenpijn oid kunnen vrij heftig zijn, maar in mijn ervaring niet zo heftig als dat jij dat omschrijft... sterkte iniedergeval!
Ik heb donderdag een echo bij de gyn. Wacht dat sowieso nog wel af. Het is nu weer afgezakt en verlies (nog) geen bloed.