Ik weet het nu niet meer.... help

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamakaatje, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    In een eerder topic heb ik ons verhaal al beschreven over mijn dochter d'r speen die ze sinds vorige week maandag niet meer heeft.
    Op zich gaat dat goed, ze vraagt er vanaf dag 1 al niet meer om.
    Overdag slaapt ze gelijk al niet meer. Dat is niet erg, ze redt het best al zonder slaapje overdag.
    Nu is het grootste probleem 's avonds. Ze wil dus echt niet naar bed. We zijn nu al een paar avonden vanaf 19 uur bezig en vanavond was het half 10 voor ze sliep.
    Ze zegt steeds ik ben groot ik hoef niet naar bed ik ben niet moe (gaap gaap geeuw). Ze is dan echt wel moe.....
    We hebben een nieuwe knuffel gekocht ipv d'r speen en ze had al 3 knuffeltjes in bed.
    Ik heb een stickerkaart gemaakt, 5x goed gaan slapen is een kado. Dit werkte 2x en nu interesseert het haar niet meer.
    Afgelopen nacht is ze 2x wakker geworden en wilde ze er uit.
    Dus ik dacht ik laat de kidsleep aan d'r zien op internet en alles uitgelegd over het slapende konijntje etc.
    Vanm samen hem gekocht (50 euro armer slik) en vanm uitgeprobeerd en uitgelegd samen op d'r kamer.
    Zegt ze vanavond nee ik wil het konijn niet ik vind hem eng hij moet weg. En daarna kwam weer alle lijntrekkerij smoesjes aan bod van ik heb een vieze neus, ik moet spugen, ik moet plassen etc etc. Steeds naar boven en haar terugleggen helpt niet, negeren helpt niet dus HELPPPPPPPPPPPP wat dan wel????????????????

Sorry voor het lange verhaal maar weet het echt ff niet meer.
    De speen komt iig niet meer terug anders snapt ze er niks meer van.

Tips zijn dus zeer welkom..........

Deel Deze Pagina