sávonds niet willen slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by maaike888s, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike888s

maaike888s Nieuw lid

Jun 9, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een zoontje van 4 mnd, het is echt een voorbeeldig kind, slaapt overdag goed, drinkt goed, slaapt snachts ook door tot sochtends half acht , acht uur. huilt echt bijna nooit, zelfs niet als hij een vieze luier heeft, kortom bijna geen problemen. Alleen sávonds als ik hem in bed leg wil hij niet slapen, dan begint hij te huilen.Dat is dus ongeveer om 20.00 uur.We hebben al geprobeerd om hem te laten huilen ,maar dan raakt hij overstuur, op andere tijd naar bed lukt ook niet. Ook hebben we geprobeerd om om de vijf minuten naar hem toe te gaan,maar de ene keer is hij stil maar begint weer als we weggaan, de andere keer huilt hij gewoon door. Het is wel zo dat hij altijd tussen 21.15 en 21.30 wel slaapt. In het begin dachten we nog dat het krampjes waren , omdat hij ook overstrekte, maar ik heb nu het idee dat hij gewoon niet wil slapen.Hij hoeft het bed maar te raken en hij begint te huilen.Iemand een idee wat nog te doen?

2. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Is hij wel moe?
    Onze dochter ging met 4 maanden pas zo rond 22.00 slapen 's avonds. Daarvoor was ze niet moe en hoefde ze dus ook niet naar bed van ons.

3. girlnatasja

girlnatasja Actief lid

Jan 3, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter slaapt ook pas sinds kort s avond rond 19uur.....Zou me er niet te druk om maken dat slapen komt volgens mij vanzelf wel.

Share This Page