Onderlinge discussies

Discussion in 'De lounge' started by Sophia, Feb 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

MOeten leden op de vingers getikt worden als ze te lastig worden!

1. ja

2. nee

3. misschien

4. het intersseert me niet

5. jammer, dan kan ik niet meer lachen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Jammer dat er zo veel niet interessante discussies zijn, de vraagsteller wordt vaak compleet vergeten door zinloze belachelijke discussies!

Moeten we daar iets tegen doen?

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik heb ja ingevuld... Het gaat hier toch om het feit dat we een steun kunnen zijn voor elkaar en lekker kunnen babbelen? In sommige topics gaat het echt over heel iets anders dan wat de vraag is...

Dus ja ik vind van wel...

Kijk een discussie op zijn tijd is goed, dat houd de mens scherp, maar niet ten koste van gevoelens van andere mensen... wil je een discussie starten open dan lekker je eigen topic zodat de vraag gewoon beantwoord kan worden... Lijkt me niet leuk voor diegene die iets heeft gepost om dan zo'n rel te moeten lezen in je topic...

3. Niet meer actief

Ik heb misschien ingevuld, vind zo'n pittige discussie wel es lekker op zn tijd, en het houdt het forum levendig.
    Waar ik het wel mee eens ben is dat de topic opener er niet de dupe van moet worden.
    Tenzij ze natuurlijk de uitdaging zelf aangaan ;)

Nog ff toevoeging, er zijn natuurlijk ook mensen die lullen als het achtereind van een paard...die denken alles beter te weten en die niets of niemand weren, tja dan is een tik op de vingers wel op zn plaats denk ik!

4. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Nee, ik vind van niet, dat doen de medeforummers wel.
    Als de discussies nergens meer over gaan, sluiten.

5. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Ik heb gekozen voor misschien....
    Omdat het denk ik soms wel nutiig of simpelweg leuk is om een duscussie te beginnen.'
    Maar wanneer het totaal off topic gaat of wanneer anderen niet in hun waarde gelaten worden lijkt het me goed om het te kunnen stoppen...

maar ja das mijn mening... :D

6. Niet meer actief

Paard! Ok ik snap um, Nies :p

Ik heb de laatste ingevuld. Er is toch niets mooier dan een eigen mening MOGEN hebben. En dat er soms heftige discussies uit voort komen daar heb ik geen problemen mee. Zolang je maar niet gaat dreigen of schelden :)

7. Niet meer actief

ik denk er hetzelfde over als irisje!

Dikke kus Swiggy

8. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik heb de laatse optie ingevuld anders word het helemaal zo een saai mutserig gedoe...het moet indd alleen niet ten koste gaan van de gene die het topic heeft geopend! tenzij ze zelf mee wil discusieren...en als ze dat niet wil dan moet ze het aangeven aan de mods...dan kenne hun actie ondernemen!

9. Niet meer actief

"Nog ff toevoeging, er zijn natuurlijk ook mensen die lullen als het achtereind van een paard...die denken alles beter te weten en die niets of niemand weren, tja dan is een tik op de vingers wel op zn plaats denk ik!"

En dus heb ik gekozen voor misschien!

Slotjes is wat helpt als het paard niet pissen wil, zeg ik altijd maar!

Wat ik en anderen wel voor ogen moeten proberen te houden is dat ook een raspaard schijt als een karhengst. Maar goed, ook het beste paard struikelt wel eens!

10. Sanny

Sanny Niet meer actief

Ik heb ja ingevuld. Een lekkere discussie op z'n tijd moeten kunnen daar ben ik ook absoluut niet vies van en dat is idd ook vaak lachen.
    Maar als het elke weer zo is dat 1 persoon het topic komt verzieken dan vindt ik wel dat daar wat van gezegd moet worden. En tuurlijk steeds de mensen die ook een grote bek hebben(mij inclusief) gaan er dan weer op in, maar dat komt ook omdat het gewoon erg opvallend is dat die persoon steeds weer hetzelfde geintje uithaalt.
    En elke keer weer met die slotjes te gooien heeft ook weinig zin, want in ander topic doet die gene weer hetzelfde, dus denk dat iemand best op haar forum gedrag aangesproken mag worden.

11. Niet meer actief

Alleen jammer dat hierbij partij word getrokken voor bepaalde leden, die leden mogen wel persoonlijk aanvallen zonder afgestraft te worden, moderators moeten juist onpartijdig zijn.
    De nieuwelingen durven amper wat te zeggen omdat die leden altijd je meteen aanvallen dus reageren ze maar gewoonweg niet.

Als een topic nergens meer over gaat heeft het inderdaad weinig zin om door te laten gaan (ben ik mee eens) dat is inderdaad zonde.

Ik vind alleen dat een forum zonder discussies en eigen mening , geen forum maar een vriendenclupje van bepaalde leden waar niemand anders durft tussen te komen die een andere mening heeft, dat is niet de bedoeling van een forum.

Mensen die iemand af mogen katten die welkom zijn bij de mods mogen wel dat doen maar een nieuw lid met een andere mening word hier vaak met zijn allen (tegen 1) afgekraakt door persoonlijke dingen tegen hun te gebruiken (die helemaal niet van toepassing zijn)

Blijkmaar hebben bepaalde leden speciale rechten waardoor die iemand mogen afkatten of zelfs schelden en sommige mensen mogen niets.

en het paard zal het niet persoonlijk op vatten hoor (miauw, kat, kat)

12. Niet meer actief

ik vind een beetje actie wel leuk hoor ;)
    Alleen zijn er een aantal mensen die het altijd beter denken te weten, en alles meegemaakt hebben, en denken dat ze meer zijn als een ander.
    Die mensen mogen van mij wel een keer op hun poten geslagen worden :evil: of een corrigerende TIK.
    we mogen allemaal onze mening geven, maar we hoeven ons niet meer als een ander te voelen.

hielkje

13. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    :confused: :( :p

14. Oh ja een corrigerende tik! hahahahahaa

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Ik heb voor ja gekozen omdat er altijd ( en vaak de zelfde) mensen zijn die de antwoorden verkeerd lezen of niet begrijpen.
    Die gaan dan een hoop stennis maken.
    Ze lokken een discussie uit en als dat niet gaat als ze willen nou ........
    Die mogen van mij wel op de vingers getikt worden.

Liefs Lydia

16. Daar ben ik het niet mee eens, iedereen is volgens mij overal wekom! Er is maar een bepaals topic de 30 plussers waar je alleen bij mag als je 30 plus bent. Een goed initiatief omdat die meiden heel wat anders meemaken enin het leven staan als de "jongere garde".

Maar goed, ook dit is effe off topic!

17. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Waar heb je het over?

18. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb gekozen voor misschien, ik denk dat sommige topics sneller dicht kunnen omdat ze allang en breed aan de originele bedoeling voorbij gaan.

dus het gaat twee kanten op 1. mods kunnen sneller topics dicht gooien.
    2. sommige leden kunnen zich weleens wat genuanceerder opstellen ipv iemand keihard onderuit te halen

tenslote is alles wat je hier leest/meemaakt intonatieloos en kunnen bepaalde woorden opgevat worden zoals iemand zich op dat moment voelt terwijl het misschien wel heel anders bedoeld wordt.

ook ik doe bijvoorbeeld mee aan de topics met in de titel het woord roken. Om te voorkomen dat het een ruzie of nodeloze discussie wordt gooien we er grapjes in. maar iemand aanvallen vind ik te ver gaan!

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    hahahahaha, sluit me hier volledig bij aan. Heb dus ook de laatste ingevuld.

20. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude

dit vind ik een onterechte opmerking
    als wij merken dat er iemand op haar/zijn vingers getikt moet worden dan wordt dat zeker gedaan

en er wordt hier totaal GEEN partij getrokken naar wie dan ook

teminste niet door mij
    maar misschien ook wel eens een idee om je geschreven schrift na te lezen ponyville?
    ik denk dan wel eens haal dat bord voor je kop vandaan :)

want sommige verdienen het gewoon om op hun vingers getikt te worden

Share This Page