Ik heb hem gezien en vond hem erg goed en indrukwekkend. Maar ik ben gek op oorlogsverhalen Zo interresant.
Heb er stukjes van gezien (werk in bios) en iedere keer gaan m'n nekharen recht omhoog staan vanwege het gehuil van baby's en kinderen... Ik kan er gewoon niet tegen! Maar volgens het publiek is het een prachtige, ontroerende film. De recensies zijn ook super goed..
Heb ook menig traantje gelaten hoor! Hij is eigenlijk echt gruwelijk...Maar wel zo gemaakt dat je meer het positieve ziet ( meer dan 1000 mensen weg kunnen sluizen) dan het feit dat de rest allemaal omgebracht is.
Walter suskind was een duitse jood die in de tweede wereldoorlog meer dan 600 kinderen heeft helpen ontsnappen aan de jodenvervolging. Ik ga er met mijn moeder heen, wordt janken! Moet hele mooie film zijn volgens mijn collega (geschiedenis docent)
nou, dat word dus zo snel mogelijk naar de bios . Ik vind oorlogsverhalen altijd heel interessant. Ben nu aant lezen in de boeken van vos in de biesbosch. Haha.
Ik wil er ook erg graag naar toe, ik ga samen met een vriendin. Wordt huilen zo aan de voorstukjes te zien. Zo vind ik chinders list ook nog een super mooie film waar ik elke keer weer tranen bij laat.
kunnen we hem al ergens online kijken? Lijkt me een prachtige film, maar een bioscoopje zit er voorlopig nog even niet in...