En wie gaan daar ook naar kijken. Het is een nieuwe talentenjacht hihi en begint op 26 januari om half 9. Ik ga het wel volgen lijkt me een leuke afwisseling op al die andere muziektalentenjacht. Nou ben benieuwd
Ik ben aan het kijken in elk geval! Al een boel bekende gezichten gezien van vroeger, musicals en andere talentenjachten. Grappig.
Ik ben het ook aan het kijken. Denk dat ik dit wel leuk ga vinden. Het is iig weer eens iets anders dan gewoon idols.
Was het leuk? Ik heb het niet gezien eerlijk gezegd. Wij zaten naar Avatar te kijken. Ik word, maar dat is dus mijn mening, een beetje moe van al die variaties op talentenjachten.
Ik vond het eigenlijk wel leu, heel anders dan wat normaal is zeg maar, beetje grappig ook. Ik ga vanavond the voice kids kijken maar dat vind ik afgezaagder dan "the winner is" dat is meer een gameshow dan een talentenjacht eigenlijk, gewoon geld verdienen met zingen ipv spelletjes. Geen contracten of iets, gewoon een spelletje.
Helemaal mee eens!! Pffff in welk jasje ze het ook steken het blijft een talentenjacht...bah! Ik kijk er niet meer naar....
dan heb je het dus niet begrepen ze zoeken niet naar een talent maar wie met zingen het meeste geld bij elkaar zingt, het gaat niet om een platencontract of wat dan ook, gewoon puur wat geld bij elkaar zingen.
Nou ja in de opningspost wordt gezegt dat het een nieuwe talentenjacht is. Als ik dat lees boycot ik het programma al
hihi ja is een beetje dom van ze idd het is juist iets anders, best grappig eigenlijk Trouwens (voor wie het wel hebben gezien) die oudere meiden waren echt gemeen voor die kleintjes erg onsportief. Okay ze waren een beetje op en neer aan het katten (de jongere en de oudere allebei) ik had die jonkies toch wel dan die 2500 euro gegund hoor. Kwam echt zo verbitterd over hahaha
ik heb het ook deels gezien en heb er nu al spijt van maar dat terzijde nee ik vind van niet, de uitslag was overduidelijk. en dan gaan die pubers achteraf lopen miepen dat de oudere dames geen respect voor ze hadden omdat zij dus overduidelijk hadden gewonnen en hun plaats daarmee niet hoeven af te staan. die zogenaamde manager had gewoon het spelletje slimmer moeten spelen en de meiden voor zo'n vernedering kunnen behoeden. Als die jonge meiden aan een andere talentshow hadden meegedaan hadden ze net zo goed kritiek gekregen, that's the hard life of showbuisiness
het ging niet om de kritiek, jeroen van de boom zei ook tegen de oudere meiden dat ie het onsportief vond van ze en niet echt kon waarderen.
okay ik neem mijn woorden terug!! de tweede keer kwam er veel meer reclame tussen en kon er ineens gestemd worden, dat was de vorige keer allemaal niet, kortom WEER word het irritant, om de twee liedjes reclame is echt AAARGGHHH..