Ik vind mees er erg leuk bij. Andere opties: - moos - sam - teun - luc(as) - thom(as) - tim - bas - bram - finn - giel - nils - sven - tobi/toby/tobias - leon - hidde - hugo - javi - nino
Ik moest bij de naam van je topic direct een Mees denken...en zie nu dat die ook op jullie lijstje staat...Mees dus!
Ik ken een Saar en Teun, vind ik mooi bij elkaar staan! Ik ken ook een Saar en Stan, Saar en Pim ... En Saar en Luuk!
Bedankt voor jullie reacties. Na het lezen van alle namen en ook andere sites met namen bekeken blijf ik steeds terugkomen bij Daan en Mees. Daan heeft daarbij mijn voorkeur. Mijn man vindt beide namen leuk, maar is er nog minder mee bezig dan mij. We hebben nog tijd genoeg, dus wie weet komen we nog iets anders tegen, anders wordt het vast 1 van deze 2
Sorry ik moest even gniffelen om je reactie, ze vraagt om een korte Nederlandse naam hihi on topic, ik zou dan niet voor Daan gaan, dan heb je twee keer -aa- en dat staat wel erg vlak...
Ik vind Tijn ook erg hard, eigenlijk Mees vind ik er dan het mooist bij, die -aa twee keer achter elkaar stoort me een beetje (raaS en naaD) (omdraaien) Wat ik er mooi bij vind: Luuk Max Tom / Thom Tim Ties Job / Jop Cas Niek Finn Bas Joep Loet, Loek Maas, Mas Faas Joes, Joos Jos Koos Niels Thijs Art, Bart Mels, Melle Timo Abel Tibbe Jip, Jibbe Ese Floris Fons Twan Jonas Joris Mick Noam Boas / Boaz Joas, Joah Roan Miel Emiel / Emil Jarne Daaf Ebbe Faan Hessel Mauk Jesse, Jisse Nisse Nanne Josse Tias / Thias Jillis PS. Als je zoontje maS heette, misschien is het dan mooi weer een S en/of A (en/of M) erin te doen. Die M zou een verwijzing naar maS zijn, de A en/of S naar maS en raaS tegelijk.
Ik moest bij de titel aan Jeroen denken, maar toen las ik dat jullie van korte namen houden: Frits Guus Teun Boris Jurre Koen Jorn Joris Max Bas