goedkoper alternatief voor PAMPERS

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sundance11, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Titel zegt het al, ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor het merk pampers. Ik wil graag een pamper wat zacht en soepel is en goed vocht opneemt.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vanaf maat 4: Aldi. Echt een geweldige luier.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb ze allemaal geprobeerd, alle huismerken. En de andere a-merken ook. Maar ik vind niets zo goed als pampers. Daarom haal ik nu veel in aanbiedingen. Zoals dat nu op een hoop plekken 3 halen 2 betalen is. En anders rijden we naar duitsland, waar ze ook veel goedkoper zijn. De andere merken vind ik echt geen van alle fijn helaas.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben toch ook overig gegaan met Pampers. Ze lekken niet door, zitten goed en ik hoef niet iedere 2 a 3 uur te verschonen.

5. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Kruidvat eigen merk! Wij hebben ook andere merken gebruikt en in de eerste twee maanden gebruikten we alleen Pampers, maar zijn super tevreden met Kruidvat. En scheelt de helft in prijs ...

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Wij hebben ook veel andere merken geprobeerd, maar komen toch iedere keer terug bij Pampers. Vocht opnemen doen ze op zich allemaal wel (is tenslotte ook hun doel, dus dat lijkt me ook wel het minste), maar zacht en soepel vind ik ze niet...zeker niet als er eenmaal wat plas in zit. Maar inderdaad goed op de aanbiedingen letten (Etos heeft nu bv. een goede aanbieding), dan valt het prijsverschil nog best mee.

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ah eigen merk.

8. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn 2 oudere kinderen heb ik altijd c1000 en kruidvat huismerk gebruikt.... De eerste 2 maten altijd pampers want die zijn idd wat soepeler maar daarna vond ik die andere 2 merken super

Laatst was er trouwens een actie bij de makro, ik heb direct 18 pakken ingeslagen als die op zijn ga ik vrolijk verder met kruidvat en c1000

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Aldi merk en Etos vind ik vergelijkbaar met pampers, zijn beide zacht en lekken ( hier ) niet door. Die van de Aldi kost 11 euro voor 72 luiers en bij de Etos heb ik laatst voor 11 euro 73 luiers gekocht, koopie dus :D

Ik vertik het nog om zoveel geld uit te geven aan pampers.

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Kruidvat al sinds haar geboorte. Erg tevreden!

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Goed te spreken over kruidvatluiers.

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    hier ook kruidvat :)

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    vanaf maat 3 kruivat huismerk

14. juav

juav Lid

18 jun 2012
    16
    0
    0
    Vianen
    Ik heb hele goede ervaringen met de Kruidvat luiers.....vanaf de geboorte gebruikt......

15. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Kruidvat.pampers vind ik stinken als hij geplast heb.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik had vroeger ook kruidvat als alternatief voor pampers maar ik vind de winkel geen doorkomen aan... Het 2e alternatief werd dus de Etos luiers. En die gebruik bij de 2e ook nog steeds. Alleen als er een goede aanbieding is van pampers, dan sla ik pampers in.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

weet niet waar je woont maar de Babylove luiers van de DM in duitsland. zijn net pampers echt ideaal. 6 euro voor 55 luiers maat 3.

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Kruidvat en aldi! Maar nu aldi scheelt weer 2 euro met kruidvat ;)

19. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Wij hadden voorheen ook de Kruidvat luiers, vond de Pampers ook altijd echt te duur. Wel eens AH, C1000 en Etos geprobeerd maar dat vonden we echt niets, veel te dik en te stijf. En de Etos stinken. Maar nu hebben we de Wehkamp aanbiedingen ontdekt voor Pampers!!! Ideaal, vaak aanbiedingen voor een enorme doos van bv 225 stuks(ligt aan de maat) voor maar 45 euro, wordt thuis gebracht en je betaald geen verzendkosten. Omgerekend zijn we nu evenveel kwijt voor de Pampers als voor de Kruidvat; ik vind qua kwaliteit niet heel veel verschil, maar vooral het gemak van het bezorgen!!!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kruidvat. Was altijd pamper fan maar ga nu voor kruidvat. Dun, flexibel, kwaliteit is erg goed en kwa vorm en structuur het zelfde als pampers. De prijs echter is veel voordeliger en vooral de aanbiedingen zijn erg goed

Deel Deze Pagina