s avonds doorslapen verplaatsen naar snachts?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door shining, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Het maakt hier inderdaad ook niet uit wat ik doe, want het is echt elke 1.5 á 2 uur bingo. Ik lig nu ook uiterlijk 21.00 op bed en dan is het nog redelijk vol te houden.

In mijn omgeving roept iedereen dat ik kunstvoeding moet gaan geven en daar raak ik inmiddels behoorlijk flauw van ;).

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier zou de kleine ook kunnen slapen van 8 tot 3, maar wij maken haar om 12 uur wakker voor een voeding, en dan slaapt ze tot 6 uur door, is voor ons ook wel zo fijn. Nu geven we haar wel een flesje (gekolfd) om 12 uur, dat voedt misschien gemakkelijker dan live BV, vaak drinkt ze die gewoon halfslapend op en kun je haar zo terugleggen. Ik kan me voorstellen dat het niet zo werkt bij alle kindjes, maar je zou het kunnen proberen.

3. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Nou, vanacht dan toch van 21.30 - 3.30 uur geslapen en daarna weer tot 7 uur. Echt super! We hoefden er dus maar een keer uit en hebben in ieder geval 6 uur achter elkaar geslapen.

Komt denk ik toch omdat we gisteren een drukke dag hadden en ze weinig had geslapen. En 's avonds dronk ze ineens 2 keer zoveel als normaal (2 borsten ipv 1), waardoor ze het misschien wat langer vol hield. Ben benieuwd of we dit vanavond ook weer voor elkaar krijgen!

Deel Deze Pagina