Buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal29, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Vanaf gisteren heb ik wat last van buikpijn. Het lijkt vanuit mijn rug te komen en het voelt aan als ongikrampen maar dat minder erg. Gisteren nog een echo gehad vanwege de nekplooimeting. Die zag er prima uit kleine was goed levendig. Wie heeft er zo vroeg in de zwangerschap ook buikpijn gehad?

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    De eerste weken had ik telkens flinke menstruatie krampen. Deed echt pijn en ik vond het doodeng.
    Mijn verloskundige gaf aan dat het "gewoon" m'n baarmoeder was die hard aan 't werk was, en aangezien je pijn in die omgeving alleen kent van je menstruatie, koppel je het in gedachten daar aan.
    Maar het is dus niets negatiefs. Pas als je flinke krampen krijgt met helderrood bloedverlies moet je je zorgen maken. Maar met 12 weken is die kans wel heel klein hoor!

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb nu ook menstruatie achtige buikpijn in combinatie met bruin bloed verlies. Ik maak me ook een beetje zorgen ook al zegt iedereen dat het erbij hoort.

4. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap heb ik ook heel veel buikpijn gehad. Nu veel minder. Waarschijnlijk waren het gewoon groeipijntjes in combinatie met obstipatie waar ik erg last van had.
    Bruin bloedverlies is wel vreemd als ik jou was zal ik even de verloskundige bellen.

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb zelf idd ook last van obstipatie dus dat zal natuurlijk ook wel bijdragen aan de buikpijn. Ik heb zelf geen bruin bloedverlies wat dat betreft is alles safe en gisteren een prachtige echo gehad, dus ik zal wel weer wat overbezorgd zijn

6. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik heb sinds een week ook weer veel last van het ongesteldheidsgevoel en steekjes, maakte me ook even zorgen.. Maar het hoort erbij!
    Nu maak ik me namelijk weer ongerust als ik een dag niks voel! erg irritant!

7. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    He wat grappig ik heb vrijdag ook een echo gehad voor nekplooimeting.
    Bij mij was ook alles goed en het kindje was erg levendig.
    Leuk om te zien he? Heb echt genoten. :D
    Ik heb ook geregeld buikpijn,meer steekjes.Komt ook veel door mijn moeilijke stoelgang
    Zou me niet te druk maken hoor,het hoort er allemaal bij. ;)

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap heel erg vreselijke buikpijn, lag echt krom van de pijn.
    Gelukkig tot nu toe nog niet gehad.

9. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Was echt super om de kleine zo te zien bewegen alleen tijdens de meting werkte ie een beetje tegen toen lag ie doodstil haha

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik heb ook vreselijke buikpijnen, s nachts zit ik regelmatig zwetend op de wc met het gevoel dat ik flauwval. Ik heb er flinke obstipatie bij (kan maar 1x in de 4 dagen), heb laxeermiddel gekregen maar helpt ook niet. Met kruikje en veel in bad uit te houden maar niet echt leuk zo. Het is een combi van baarmoeder en darmen....geen bloedverlies en volgens gyn niets aan te doen!

11. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Hallo dames,

Ben blij dat ik ff jullie berichten lees en vooral die van jou San79! Heb al sinds vorige week maandag van die menstruatie achtige krampen. Sinds afgelopen woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Nu heb ik af en toe nog steeds van die krampen. Mijn darmen zijn ook al niet lekker, dus dat zal de zaak nog wel verergeren. Ik had het er afgelopen weekend met mijn moeder en schoonmoeder over, maar zij herkenden het niet tijdens hun zwangerschappen.

Dan ga je je toch een heel klein beetje zorgen maken. Maar goed... nu hoor ik dat er meerdere vrouwen last van hebben...Ben ik weer opgelucht!
    :D

Deel Deze Pagina