Ik word weer regelmatig door mijn ventje 's nachts wakker gemaakt omdat zijn luier door is gelekt en rompertje helemaal nat is. We hadden eerst pampers, toen is het doorlekken begonnen, toen zijn we overgegaan op kruidvat luiers en hebben er een tijdje geen last van gehad, en nu gebeurt het weer om de dag...zo vervelend, soms wil hij dan ook niet meer slapen als het rond 4/5u is...iemand een tip? Toch andere luiers? Toch grotere maat? Nemen die meer op? Het is echt gewoon een geval van een TE zware luier, dan wordt het te bol van voren. Misschien toch pas verschonen na de laatste fles ipv ervoor, is alleen zo zonde als hij helemaal in slaap is gevallen tijdens de fles...
Hmm wat vervelend.. En ik dacht dat mijn dochtertje veel plastte Haar luiertje is ook iedere ochtend helemaal vol.. maar lekt niet door! Welke luiers heb je van pampers? Active Fit of Babydry? Wij hebben Babydry en deze is prima! Bij ons lekte de Etos luiers altijd door.. Maar moet zeggen dat het al lang geleden is nu dat een luiertje doorlekt bij ons.. en ze plast en poept heel erg veel
Mijn dochtertje plast ook heel veel..... Als je haar luier 's ochtends uitdoet dan voelt die aan als een baksteen zo zwaar is die. Het is nog maar 1x voorgekomen dat ze doorgelekt is en dan is heel de voorkant nat (ze slaapt op d'r buik). Ze draagt de luiers van kruidvat, ben nu overgestapt naar maxi 4 plus, want ze is wat steviger bij d'r dijen
Voor de nacht gebruiken wij een grotere maat, neemt meer op. Anders lekte Jayden ook erg door. Overdag heeft hij 4 en snachts 4+ werkt super, vooral die van de kruidvat vind ik persoonlijk erg fijn.
even een update, het lijkt te helpen een maatje groter vd kruidvat luiers! Wel goed strak doen want ze zitten wel een stuk ruimer
Wij hadden dat probleem ook, maar sinds we baby-dry van pampers gebruiken hebben we dat probleem niet meer. Ik hoop dat je DE luier gaat vinden!
Hier precies hetzelfde verhaal! Ik heb nu etos luier, een maat te groot (nummer 5). Gaat al zo'n 2 weken goed!!
Hier hetzelfde probleem. En niets helpt. Ook geen grotere luier. Soms doe ik hem als ik naar bed ga een schone luier om (hij slaapt dan gewoon door)en zelfs dan wordt hij soms nat wakker.