in het slangetje van mijn kolf zit condens, en ik krijg het er niet uit, heb hem elke dag nodig, hoe krijg ik dit droog/schoon?
welke kolf heb je? bij de PISA kun je het slangetje gewoon aan de motor hangen zonder flesje eraan en zo de condens er uit blazen op de zuigstand. Staat ook aangegeven in de handleiding. Zit de condens door de hele slang of alleen aan het uiteinde bij de flesjes. Dat laatste is bij mij nl vaak het geval en met even na het kolven aan de moter zonder flessen is het weer weg.
Tip hierboven zou inderdaad moeten werken om condens eruit te blazen. Heb je het idee dat het slangetje niet schoon genoeg is, dan kun je het altijd een keertje uitkoken / in de sterilisator doen.
Hier ook condens in de slangetjes en ik krijg het er niet uit, met de kolf aan gaat het er echt niet uit. Ik kook ze regelmatig uit, maar volgens mij maakt het niet uit als er condens in zit.
Ik liet de motor ook lopen met het slangetje eraan. Dan ging de condens er vanzelf uit. Paar minuutjes en klaar.
Hier ook condens in de slang (swing). Ik krijg het er ook niet uit. Hoe is het bij jou gelukt? Moet je dan gewoon je kolf met alleen je slang laten draaien? Maar dan zuigt de kolf toch dat vocht naar binnen? Kan niet echt goed zijn lijkt me?
@Boney, Staat in de gebruiksaanwijzing! Kan dus helemaal niet kwaad anders zouden ze het er niet in zetten!