Misschien een stomme vraag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sarah0023, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Kan het zijn dat me kindje heerlijk tegen me baarmoeder drukt, schopt, duwt of what ever.
    Vanaf vanmiddag z´n raar gevoel onder in me buik, normaal heb ik ´s nachts wat krampjes maar dat is de groei van me baarmoeder, dit voelt duidelijk anders.

Groetjesss

2. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Door de groei van je baarmoeder, moeten je darmen ook een ander plekje zoeken en rommelen die doorgaans ook wat meer, dus ik zou denken dat het dat is.

Er zijn vrouwen die hun beebje al heel vroeg in de zwangerschap voelen, maar 12 weken lijkt mij wel zo goed als onmogelijk, zeker bij een eerste zwangerschap.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik denk dat ik de kleine hier ook gevoeld heb. Het voelde meer als een combinatie tussen gekriebel, luchtbellen en gedraai. Steeds op dezelfde plek helemaal beneden in mijn buik, vlak boven het schaambotje. Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat dit frummel is, maar ik heb wel het vermoeden.
    Voel het maar heel soms hoor, nog maar 3 keer gebeurd.

Het is niet onmogelijk dat je het voelt, maar je moet het ook maar net herkennen.

4. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Kijk jij snapt me, ik heb het gevoel alsof ie ligt te schuuren ofzo raar gevoel!
    Het zijn zeker niet me darmen dat gevoel herken ik nou zo langzamerhand wel.

Liefssss

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik voel het maar heel kort eventjes, soms 2x keer achter elkaar. Nu 2 dagen niet zo duidelijk meer gevoeld, dus dan weet ik het niet zeker of het het is. Mijn zus voelde et ook al zo vroeg, precies hetzelfde gevoel als ik beschreef.

Deel Deze Pagina