's Avonds lang onrustig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chani13, Feb 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chani13

chani13 Lid

Jan 25, 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Hoi iedereen,

Mijn kleine meid van bijna 8 weken is overdag met moeite wakker te krijgen. Toch lukt het gelukkig haar minimaal 45 min rond een voeding wakker te hebben. Ze heeft zo'n 6 voedingen (geef sinds een week 165ml maar ze laat nog geen voeding weg, flesje krijgt ze overigens niet altijd op). 's Nachts slaapt ze goed en komt maar voor 1 voeding. Mijn probleem is dat ze 's avonds vanaf ca 18 uur t/m 23.00 uur - soms iets langer - erg onrustig is. Nu weet ik dat veel baby's van haar leeftijd dat hebben. Wat ik graag wil weten is wat ik kan doen om die onrust te beperken of te vervroegen. Bijna elke avond is het zo'n achtbaan, waarbij volledig uitgeput raak.

Ik heb een puckababy besteld maar nog niet binnen. Wèl doe ik profesorisch inbakeren met een flanellen doek. Dit helpt 's nachts wel, maar niet in de avond. Alle tips zijn welkom!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,063
    113
    Wat je kunt proberen is een draagdoek.

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Misschien kan ze niet omgaan met het 'avondlicht'? Het zit tussen dag en nacht in en dat geeft weinig houvast voor een baby. Hou het 's avonds zo licht mogelijk in huis, alle lampen aan zodat ze een beetje het gevoel houdt dat het dag is. Ik hoop dat dat iets helpt, succes!

Share This Page