schoenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schaapie123, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vandaag wezen kijken naar schoentjes voor mijn dochter , maar tot mijn ergenis zag ik alleen maar roze schoenen of schoenen met veel gliters of juist weer open schoenen.
    ik wil gewoon simpele schoentjes, en dichte schoenen want zomer is het nog langer niet.
    bij de jongens hele leuke schoenen gezien, maar dat waren toch wel weer echte jongens schoenen,

ze heeft maat 19(sommige schoenen maat 18) heb wel 2 paar mee genomen in het roze omdat er echt niks anders was.

net als meisjes kleding bijna alles is roze.

(zo ff klagen hoor)

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    #2 zo79, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    Bij welke winkels ben je allemaal geweest dan?

Als je bij een kinderschoenenspeciaalzaak gaat kijken hebben ze vaak heel wat meer kleuren. Bijvoorbeeld de basiscollectie van Bardossa hebben ze in zwart, donkerblauw, zilver enzovoort. Volgens mij heeft Shoesme ook altijd wel andere kleuren dan roze in de collectie. Of anders op de site van Omoda?

Het is inderdaad wel merendeel roze wat de klok slaat :D

3. schaapie123

ik ben bij scapino(dr visser en beagel gekeken) geweest en bij van haren (elephants). vorige week bij bristol en ziengs geweest, maar ook roze.(ziengs was met de nieuwe schoenen best wel heel duur)
    echt kinderschoenenwinkel hebben we niet in assen (tenminste niet tegen gekomen)

ik heb nu 1 paar roze beagel(flexiebel zool) en 1 paar ook roze van elephants hele mooie flexiebel zool, erg tevreden over

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Als je in de echte kinderschoenenwinkel kijkt is er genoeg keus in alle kleuren hoor. Mij viel inderdaad ook wel op dat er nu eigenlijk voornamelijk zomerschoenen zijn, is het idd nog te koud voor.
    En kleding heb je voro die meiden ook echt wel in alle kleuren, tis maar waar je zoekt!

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    De zaken waar ik keek was juist bijna geen roze....... Ik heb nu van Le Petit Shoes, maar van Shoesme en Pinoccio heb je onwijs leuke (niet roze) schoenen.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Bij Dolcis heb je nu hele leuke schoenen (van Clarks geloof ik), mooi, flexibel en niet allemaal roze.

7. schaapie123

dat zijn winkels die wij niet in de stad hebben(helaas)
    scapino, bristol, van haren, schoenenreus en ziengs hebben we (en nog 2 maar dat zijn echt alleen voor volwassenen)

oja en mijn vriend vond juist deze schoenen erg leuk (dr visse/beagel waren paars met roze die vond hij heel mooi)

8. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ben hier helemaal weg van de mini laarsjes van Bardossa....
    Vindt het gewoon jammer dat ukkie hier nog niet gaat stappen ;)
    OP www.omoda.nl zijn ze nu ook nog afgeprijst van 59,95 naar 39,-

Deel Deze Pagina