Zwanger of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door angelgirl, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op deze site. Ik heb mij hier lid gemaakt omdat ik een aantal verhalen van jullie heb gelezen. En zit zelf met een vraag.

Sinds anderhalve week heb ik last van menstruatiepijn. Ik werd ongi op 8 sept maar even later begon de pijn weer te komen. Gisteren werd het erger. Het leek net dat mijn menstruatie opgang kwam. Kreeg buikklachten, rugklachten en dat straalde uit naar de benen.
    Het lopen werd ook moeilijker toen ik even met mijn zoontje in het centrum liep. Ik voelde het gewoon heel erg goed. Terwijl ik geen type ben die snel klaagd. Natuurlijk gaat je het niet in de kouwe kleren zitten.

Onder de douche kreeg ik ook zeurderige pijn aan de rechteronderkant van mijn buik. Dacht laat ik toch maar de huisartsenpost op bellen. Zij vertelde mij dat ik een paramolletje moest nemen tegen de pijn.
    Ikzelf ben geen type die zulke dingen slikt. Maar na de middag heb ik toch maar weer besloten om contact op te nemen met de huisarts. De assistente vond het toch maar verstandig om langs te komen.

Ze dacht eerste instantie aan een blaasontsteking maar dat bleek niet zo te zijn toen ze de urine hadden na gekeken. Toen dachten ze aan een blindedarm onsteking.Maar dat is het ook niet geweest.
    Nu moet ik morgen een afspraak maken bij de Gyno. Vind het aan de ene kant best spannend.

De volgende symptonen wat ik heb zijn...

* menstruatiepijn in de onderbuik/ rug wat uitstraalt naar de boven benen
    * hoofdpijn
    * chagerijnig :oops:
    * witte afscheiding
    * vaker plassen

Heb paar keer een test gedaan ... afgelopen week,maar als je 8 sept ongesteld ben geweest,moet je dan toch de eerste dag van de menstruatie weer testen? De testen zijn namelijk negatief geweest...

Ik hoop dat iemand beetje uitleg hier over kan geven..

Heel veel liefs Angelgirl

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik weet niet of je zwanger kunt zijn, het zou waarschijnlijk nog wel vroeg zijn voor symptomen. Ben je aan de pil (geweest)?
    Laat je weten wat de gyn zei? ben heel benieuwd en succes morgen!

3. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    ey hoi, :D

ik ben wel aan de pil geweest.
    dat is zo'n 4 a 5 maanden terug. weet dus ook niet of het daar aan ligt.
    als ik over de symptonen praat dan vragen ze gelijk .... ben je zwanger?
    met mijn eerste heb ik niet egt zo'n gevoel gehad. bij mijn eerste kwam ik er pas achter toen ik een week over tijd was. Wel het gevoel dat ik ongi moest worden maar dat bleef toen weg. maar niet zo'n menstruatiepijn tijdens mijn cyclus. vandaar dat ik ook op deze site ben gekomen.

morgen moet ik een afspraak maken bij de gyno..
    wat ik nog was vergeten te vertellen is dat ik gisteren tijdens mijn bloeddruk op meten dat mijn onderdruk 180 was. daar schrok ik best wel van. om eerlijk te zijn vond ik het best erg dat ik naar huis moest zonder dat ze me vertelde waar het vandaan kwam

liefs angelgirl

4. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi angelgirl

Ik ben zelf ook voor het laatst ongi geweest op 8 september en had de afgelopen week ook onverwacht buikpijn alsof ik ongi moest worden. Niet zo erg als jij het beschrijft, maar mijn huisarts zei dat het of m'n ovulatie was (die dan een paar dagen later was dan ik verwachtte) of misschien toch een teken van innesteling. Wie weet is dat bij jou ook het geval?
    Ik duim in ieder geval voor je dat het een teken van zwangerschap is.

5. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ey hallo,

Ik ben vanmorgen naar de HA geweest.Er werd mij verteld om eerst te wachten tot de menstruatie.En me dan laten testen. En dan pas een afspraak maken bij de gyno. Dus eigenlijk weet ik nog niets.
    Tis wel heel erg spannend hoor.

voor frownupsidedown

Wat toevallig!
    Zei jou HA wel om naar de gyno te gaan.Of moet jij gewoon afwachten?

Liefs Angelgirl

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het kan zeker ontpillen zijn, zowel de symptomen als het uitblijven van je ongi, maar je symptomen zijn wel heftig dan. maar wie weet ben je wel zwanger! ik duim voor je!

7. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ey allemaal,

De laatste dagen ben ik ook meer moe, futloos en wat broerde gevoel.Gisteren was ik ook behoorlijk chagerijnig. Bij de vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet.

Nu nog zeven dagen aftellen en dan kan ik me laten testen... wat duurd het wachten toch lang ;)

8. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ey hallo eventjes weer een berichtje van mij :D

Vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan,maar weer negatief!
    Maar toch weet ik nog niet zeker of ik de test serieus moet nemen of niet.
    Omdat er ook steeds andere klachten bij komen.

Sinds een aantal dagen heb ik last van de borsten gekregen. Ze worden gevoeliger en aan de zijkant begint het te trekken.
    Heb savonds vaak dat ik mij beroerd voel en heb het echt koud. En last van koude handen. Nog steeds heb ik witte afscheiding en stommelig gevoel onderin mijn buik.
    Mijn darmen gaan ook als een gek te keer. Merk gewoon dat mijn lichaam anders is.En moet steeds vaker plassen.Zelfs nu 'S NACHTS!

Ik heb eens gehoord. Als een vrouw zwanger is, kan het zijn dat de vrouw over vissen gaat dromen :)
    Nou 2 dagen terug droomde ik echt over vissen! :rolleyes: :) DAT HEB IK WEER HAHAHAH. Maar ja miss dat ik me er wel teveel mee bezig hou. Ik weet het niet :oops:
    Vanaf morgen kan mijn menstruatie opkomen. Maar of dat zo is?
    Is voor ons nog een grote vraag..

Met een test doen, wat is dan belangrijk, en wanneer kun je het beste resultaat krijgen.

Liefs Angelgirl

9. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Haai Angelgirl,

Al wat meer duidelijkheid inmiddels?

Groetjes

10. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Nee nog steeds niet :(
    Dus we zitten nog steeds in spanning :D

11. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ik ga voor je duimen! :thumup:
    Ik herken deze klachten namelijk stuk voor stuk en ik ben zwanger...
    Ook had ik negatieve testen, tot ik een kleine week overtijd was.

12. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Spannend! Hoop voor je dat het gelukt is!

Groetjes

13. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Weet je al meer?!

14. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Angelgirl,

Ik lees net de rest van de posts: het is dus errug spannend voor je!

Normaalgesproken zou de testuitslag moeten kloppen, maar het zou natuurlijk kunnen dat je wat te vroeg hebt getest. Zolang je mentruatie niet begint is er nog hoop dat het toch gelukt is. Ik zal voor je duimen. ;)
    Welke test heb je trouwens gebruikt? Er zit wel wat verschil in de gevoeligheid en iedere vrouw maakt in een ander tempo HCG aan...

Groetjes,
    Moniek

15. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Haai frownupsidedown,

Weet jij al iets meer?

Groetjes

16. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Fleur,

Heb afgelopen weekend getest, helaas negatief.
    Wacht nu maar even, al nagelbijtend, af of mijn ongi er aan komt. (Ben bang van wel...)

Groetjes,

Moniek

17. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Wat jammer zeg!
    Heb je dan al het gevoel of voortekenen alsof je ongi word?

Ik ben nu ook al 4 dagen overtijd. (.)(.) groter geworden. Vooral de tepelhoven. Tepels langer, pijnlijk met vlagen en aders meer zichtbaar etc. Ook echt onwijs moe, vlagen van misselijkheid. En ik heb nog steeds geen PMS gehad. Wat ik normaal wel erg heb. En heb soms een soort van krap ofzo in mijn onderbuik. Of een trekkerig of opgeblazen gevoel, vooral in de avond.. Nog steeds geen goed resultaat bij mijn zwangerschapstest..

Groetjes

18. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Moeilijk trouwens he?! dat wachten, vind het echt verschrikkelijk!

Groetjes

19. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Fleur,

Het wachten is echt verschrikkelijk ja.
    Bij mij is er heel af en toe wat PMS, dus ik denk dat het eraan komt bovendien heb ik nu wat donkere afscheiding (neigt wat naar bruin) en meestal is dat wel een eerste seintje dat ik ongi wordt.

Als je zegt dat je geen goed resultaat hebt, heb je dan helemaal geen lijntje of een hele vage? Want wat jij beschrijft klinkt mij toch in de oren als eerste zwangerschapstekenen, maar ik ben natuurlijk geen expert. :)

20. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb dan helemaal geen lijntje. Heb de huisarts net ook even gebelt. Ze zeiden dat sommige vrouwen pas later positief resultaat hebben omdat hun HCG wat minder snel in de urine komt. En dat ik over een paar dagen nog eens moet testen. En op een ander forum lees ik ook van vrouwen die pas een week of 10 dagen later een positief resultaat hadden. Dus ik heb nog hoop. haha.

Wat sneller geirriteerd zijn kan ook een teken van zwangerschap zijn dus als je op die manier je een beetje PMS voelt zegt dat nog niks natuurlijk. En ik lees ook wel van veel vrouwen dat ze rond hun menstruatie een beetje bruinige afscheiding hadden. Hoop dat die dingen die je nu omschrijft niet van de ongi komt!
    Hoop voor je dat het gelukt is!

Groetjes

Deel Deze Pagina