We zijn druk bezig met het kamertje, maar ik kom er niet uit waar ik het behang mee ga combineren. We hebben wit behang met roze wolkjes van Eijffinger en het bedje is geel (zie foto). Bedje moet nog geverfd worden, dus ook die kleur kán nog veranderen. Nu zit er nog een klein muurtje naast en die muur daar wil ik ook iets mee doen. Maar wat? De anderen muren zijn wit. Op het muurtje zit nu een gek behangetje. Ik vind het leuk, maar de combi met de rest van de kamer mwoaaah. Ik houd best van een beetje anders, niet de standaard babykamers. Wat zouden jullie doen met dit muurtje? Veilig, bij het behang passend, roze. Of toch iets anders?
Wij hebben het gewoon grijs met wit gehouden en leuke accessoires gekocht om het aan te kleden. Maar wij hadden dan ook glasvezelbehang op de muren zitten waar haast niet overheen te behangen is.
Ik zou voor grijs gaan, maar dan wel effen en dan afmaken met roze accessoires (de kleur van de wolkjes).
Oh leuk! Ik vind dat gele ledikant dus echt heel leuk. Niet zo babyzoet en lekker eigenwijs. Ik denk dat appelgroen er heel leuk bij zou kunnen staan. Een mooie blauwtint ook maar dan is het oppassen dat je noet een soort ns-combi krijgt.
Of dat muurtje roze maken ( zelfde kleur als de wolkjes ) en er dan een grote witte wolk op maken? Zou het ledikantje wel wit laten vind de kleur niet passen bij de rest ..
Of op t kleine muurtje t behang andersom?? Dus roze met witte wolkjes. T bedje... Het kan zeker, mistaat niks aan, ik vind t persoonlijk alleen geen mooie kleur. Eventueel mintgroen en in de restvd kamer ook die kleur terug laten komen??
Ik zou het bedje ook in die kleur laten. Vind het te gek. En dan het muurtje ook in die kleur geel. Lekker vrolijk!
Als je het ledikantje liever niet te neutraal (wit) is mos- of olijfgroen misschien ook leuk? Als je een kleurencombinatie googled krijg je vaak al mooie voorbeelden te zien, dus dat is misschien ook handig om te doen... Mooi behang trouwens!
Wij hebben een wit behang met roze vlindertjes erop. De andere muren lichtgrijs gedaan, witte meubels en roze accessoires: mandjes, gordijnen, dekentje, aankleedkussenhoes
Ik zou ook voor een mintgroen \ grijsblauw tint gaan... En het ledikantje dan ook in die kleur... Niet te hysterisch.
Ik kies ook altijd voor 3 combi kleuren, 2 is zo ontzettend meutig. Combi roze, aqua of het momenteel populaire mint en lichtgrijs is erg leuk. Onze a.s. babykamer is zwart/wit aangevuld met een pastel in het geslacht van de baby. op www.kinderkamerstylist.nl word ik altijd erg blij
Super leuk behangetje! Hemelsblauwe muur aan de andere kant? Past wel leuk bij het wolkjes thema En dan het ledikantje lekker zonnig geel laten, of groen als gras of grannysmith appeltjes. Lekker fris buiten-thema Maar ik heb geen verstand van stijl eigenlijk, dus of het verstandig is om naar mij te luisteren...
Bedankt voor jullie reacties/tips! We gaan eerst de kast in de kamer zetten (zelfde kleur pastel roze als de wolkjes) tegen de witte muur aan. Dan kijken we daarna wat we doen met het bedje en het kleine muurtje. Op dat kleine muurtje zit nu een zwart wit behangetje en die vind ik eigenlijk wel super leuk. Juist omdat het net anders is. Dan vervolgens kijken of ik de kleur van het bedje er leuk bij vind. Ik zal van het resultaat foto's plaatsen hoor!