Hallo allemaal, Zou het ook kunnen dat je ook 's avonds misselijk bent? 's ochtends heb ik geen trek in eten maar 's avonds ben ik echt misselijk daar tussen gaat het wel redelijk normaal.... groetjes, miek
Ik kan s'ochtends juist goed eten, maar naarmate het avond word, moet ik echt niet aan vette dingen gaan zitten denken, want dan word ik kotsmisselijk en kan dan ook niet zoveel eten, blehhhh!!! Dus het kan heel goed hoor!
Ik heb het ook gehad de eerste 3 maanden. 's Ochtends en overdag nergens last van, maar 's avonds kotsmisselijk.
pcies ik dus ook omdat je dan moe bent dan nemen de hormoontjes de overhand lekker toegeven aan je vermoedheid en lekker luieren niet te zwaar eten ervoor een eindje in de frisse lucht doet ook wonderen sterkte
ik was de eerste weken ook vooral in de avonden misselijk. in de ochtend ging alles gewoon goed maar in de avond had ik geen trek in warm eten en werd ik misselijk steeds. kan heel goed!
hoi hoi ik heb het wel de hele dag door maar de ene dag wel en de andere niet heel veel liefs samantha
Ook ik word in de loop van de dag misselijk......bleh ik kan dan echt niet aan eten denken. Dus wie weet.......