Even een vraagje; Welke shirtjes voor jongens vallen wat strakker? Ik heb deze broek met bretels gekocht Name It Bo Jeans bij Buzzybee en daar wil ik dus graag een wat strakker vallend shirtje onder doen (met lange mouwen). Iemand suggesties? Of iets anders wat hier leuk onder kan? Ik wil het wel in de broek laten dragen, want erover heen lijkt me niet zo leuk met bretels (toch?)
eerst een basic shirt met lange mouwen(strecth van hema)dan een mooie overhemd er over? strakkere shirt gaat beter met een tuinbroek.
wat een leuke broek! Ik zou hem combineren met een mooie lange mouw romper (h&M met knoopjes bijv niet die overslagbovenkant van de hema. Of van die fijne longsleeves met elastan erin ipv 100% katoen. Of met een stoer overhemd en dan de bretels naar benede laten hangen.
Bedankt voor het meedenken... Bretels naar beneden laten hangen is idd ook een leuk idee. En dan van die stoere workerschoentjes eronder oid? Belize: bedoel je dan de bretels over de coltrui heen? En een romper zat ik ook al over na te denken, maar het leek me zo koud bij zn nek.
Noppies en prenatal vallen hier klein...en bretels omlaag is weer een nieuwe trend...mijn dochtertje heeft van noppies een rokje met bretels die omlaag hangen.
Noppies en prenatal vallen hier klein...en bretels omlaag is weer een nieuwe trend...mijn dochtertje heeft van noppies een rokje met bretels die omlaag hangen.
ja denk ik, als ik je goed begrepen heb. dus bretels niet laten hangen maar gewoon in gebruik nemen. mijn zoontje zou een hangende bretels, of iets anders, niet toestaan hahah.
Binnenshuis is het toch lekker warm en buitenshuis zou ik er dan even een lekker vest overheen doen. Zonde om binnen te doen want dan is het net een gewone spijkerbroek. @Belize: haha hier zou hij juist de bretels wel accepteren maar de coltrui niet!