's Avonds non-stop harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nina Sanders, Jul 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hahaha oké. Kan ik dat niet alsnog op de een of andere manier worden, bijv. wanneer de infectie niet geheel over is na 5 dagen?

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Denk het niet hoor, je zou even kunnen overleggen met de huisarts of verloskundige of ze het nog een keer willen checken maar als hij nu negatief is is hij dat over een paar weken denk ik ook, al helemaal als je antibiotica krijgt. Ik ben geen arts ofzo maar zelf wel draagster en mijn eerste zoontje liep dus ook de infectie op vandaar dat ik er zelf zo alert op ben.. Bij de tweeling kreeg ik voor de start van de bevalling een infuus met antibiotica en tijdens de bevalling ook nog een om te zorgen dt dee twee in ieder geval niet besmet zouden worden. Mijn bevalling ging alleen zo snel dat de tweede gift er pas voor een kwart in zat, maar gelukkig beiden geen infectie :)

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    @LW85 oh dat is fijn! Ik heb komende maandag weer een controle bij de vk en ga het dan bespreken! Thnx voor het erop wijzen!
    Hoe doen de jongens het?

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Qua groei en gezondheid goed ;) De roze wolk begint nu net een beetje te komen (na 11 weken) maar helaas moet ik zondag voor het eerst weer werken.. :( Het was echt heel pittig de afgelopen weken, slapen overdag was drama, de nachten waren wisselend, tussen de 3 en de 4,5 uur slaap en dat ging echt op breken. We hebben nu een tijdje hulp van ouders en sinds deze week slapen ze snachts rond de 5 a 6 uur :D Ze beginnen ook met lachen en geluidjes maken dus dan krijg je er wat voor terug en wordt het weer leuker.
    We merken wel heel erg dat ze prematuur en dysmatuur geboren zijn en het is jammer dat daar qua verlof geen aparte regeling voor is, we hebben net een soort ritme en nu moeten ze alweer 2 dagen naar de opvang en 1 dag thuis met oma als oppas. Maarja, er zit vooruitgang in, kleine stapjes maar we komen er. Over een maand of 2 ben ik dit vast vergeten :)

Nina Sanders likes this.
  5. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    O zie dat je het hier geschreven hebt ;)
    Dat is mooi, dan ben je dus idd geen drager :). De kans is heel klein dat deze bacterie er dan wel ineens over een poosje in zit.

Share This Page