wij nemen Ilya ook gewoon mee op visite. Al vanaf kleins af aan gedaan. Al moet ik zeggen dat het makkelijker is als ze nog klein zijn.... dan slapen ze nog overal. Wij nemen ook campingbedje mee en meestal gaat dit goed. Als hij echt niet wil slapen gaan we gewoon lekker naar huis. Helaas pindakaas..... Al moet ik wel zeggen dat Ilya eigenlijk nooit meteen wil slapen als we thuis komen. Laten hem meestal nog een half uurtje spelen en dan wil hij wel slapen.
hallo, nou zondag op visite geweest en is erg goed gegaan. Hij moest wel even huilen de eerste 10 minuten maar heb hem even gelaten en toen heerlijk geslapen.. normaal word hij thuis rond 11 uur nog even wakker, maar hier moesten we hem om half 12 uit zn slaap halen om de auto in te gaan. Hij bleef de hele rit wel wakker met een hele grote smile op zijn gezicht, maar thuis sliep hij meteen weer in (zonder een flesje te geven) Dus hier is het voor herhaling vatbaar, was weer onze eerste avond gezellig ergens anders dan thuis.. met vrienden.. heeft mij en mn vriend erg goed gedaan.
Ben blij voor je dat alles goed is gegaan. Ik wil dit binnenkort ook maar gaan proberen. Ben er nu wel een keer weer aan toe om 'savonds eens op visite te gaan.