's Avonds op de bank: dagelijkse kleding of chill outfit/pyjama?

Discussie in 'De lounge' gestart door Magnolia29, 10 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    En je ziet er alles ook lekker goed in hangen :p

Diiba en Mamafiets vinden dit leuk.
  2. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Mensen die thuis geen buitenkleren aan willen hebben refereerde ik naar. Dan zou ik gek worden om me om de haverklap om te kleden, ben erg veel thuis en regelmatig kort weg, dan blijf ik bezig.

En ik vind joggingbroeken of huispakken voor volwassenen gewoon nergens naar lijken, simpel zat.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Mijn man zou me uitlachen als ik kleren voor hem zou kopen :|
    Niet dat ik er iets mis mee vind dat vrouwen kleren voor hun man kopen, maar dat ‘fatsoenlijk’ schiet een beetje verkeerd merk ik.

Syane, Suzy85 en suus1983 vinden dit leuk.
  4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Meestal trek ik in de avond een lekker zittende broek aan en laat mijn gewone bovenkleding aan. Mijn man trekt na het douchen altijd een huispak aan.
    Goh ik heb nog nooit gedacht dat het onaantrekkelijk is of dat hij geen moeite zou doen voor mij.

suus1983 vindt dit leuk.
  5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook vaak in de avond douchen en erna wat makkelijks aan, huispak of pyjama oid. Met zo'n regendag als vandaag loop ik ook in m'n joggingbroek, trek zo even m'n spijkerbroek aan voor als de oudsten uit school komen en misschien vriendje/vriendinnetje meenemen. :roflmao:
    Man draagt 6 dagen per week z'n werkkleding, dus spijkerbroek met kniestukken, werkshirt of polo en bij koud weer een hoodie eroverheen. Die kleren houd hij vaak aan omdat hij na het werk thuis ook nog wel bezig is. Als hij gedoucht is trekt hij een trainingsbroek en t shirt aan, maar doucht meestal pas net voor het slapen gaan. Heeft ook geen pyjama's trouwens :D
    Oh en een pantalon draagt hij alleen met een bruiloft omdat het moet van mij. :roflmao:
    En nee... geloof toch niet dat wij familie slons zijn hoor...

6. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Mijn man heeft altijd gewone kleren aan en een pijama voor het slapen. Als hij dus niet net voor of net na het slapen doucht doet hij na het douchen nieuwe schone gewone kleren aan. Vind ik heel jammer want ik vind hem heel leuk in loungewear. :oops: Dus soms doet hij het voor mij wel aan. Ik ben het tegenovergestelde van mijn man. Dus makkelijke huiskleding aan als ik niet meer naar buiten moet. Soms dof ik mezelf weleens op voor mijn man in de avond. Maar meestal doen we dus dat aan waarin we ons het fijnst voelen.

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Niet in de hobbezak van mijn man. Hij heeft prachtige ronde billen. Mooi gespierd. In die broek kon ie wel een luier aanhebben :|

Syane, Iertje81, Mim89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Want? Mensen die in de avond op de bank hun kleding van overdag aanhouden zitten in overhemd aan het ontbijt op zaterdag? :o:

Dat ik mijn man aantrekkelijker vind in een overhemd dan in een pyjama of wat daar dan ook op mag lijken, wil (gelukkig) niet zeggen dat dat het enige is wat hij heeft en draagt. Zou bijzonder onhandig zijn om de tuin te snoeien in een driedelig pak.

sidmick vindt dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.454
    30.833
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    O en mijn man draagt met werk een pak en eenmaal thuis helaas in zijn relax kleding. Terwijl ik zo hou van een man in pak, en ik zie het nooit:cry::roflmao:

11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.775
    113
    Vrouw
    Iedereen doet wat hij wil.
    Ik ga niet in een pyjama zitten om 19u, want dan zit ik nog niet eens neer :roflmao: maar zo van die huispakken vind ik wel wat hebben en ga ik mss ook wel eens eentje bestellen.
    Als ik google dan zie ik ook huispakken die eigenlijk prima kunnen om mee buiten te gaan.
    Nog vlug eentje naar ergens brengen of afhalen, hond uitlaten , ...

Luna86 en tuc vinden dit leuk.
  12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    Altijd handig, met oog op de toekomst. :roflmao:

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens met 1 moeder/vriendin een soort onderonsje, als wij een joggingsbroek aanhebben om kinderen te halen grinniken wel even. Joggingsbroek is graadmeter voor hoe we ons voelen. Ik was ziek geweest, dus joggingsbroek naar school aan. Ik had de spijkerbroek op een bepaald moment weer aan, zegt ze: zo je bent weer beter?
    Laatst liep ze in de joggingsbroek, ik gelijk; is t weer zo'n dag?

femkes vindt dit leuk.
  15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.743
    113
    Vrouw
    Ik kies zeker de kleding voor mijn man uit. Als ik wil dat hij er een beetje fatsoenlijk bijloop moet ik dat ook echt doen. En dan heb ik het niet over wel of geen joggingbroek, maar over welke combi wel of niet kan.;)
    Als ik daar niks over zou zeggen zou het echt de meest vreemde combinaties aantrekken.

Hij draagt altijd een nette (spijker)broek met een overhemd.

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.743
    113
    Vrouw
    Mijn man zit idd op zaterdag in overhemd aan het ontbijt:D
    Hij draagt alleen in de zomer in zijn vrije tijd wel t-shirts, maar in de winter eigenlijk altijd een overhemd. En als het koud is een trui erover.
    Echt bij mijn man staat een hoodie niet, daar heeft hij echt geen hoofd voor:roflmao:

Mop81 en KarlijnA91 vinden dit leuk.
  17. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Hahaha, ik moet nu heel erg denken aan die man van 'we zijn er bijna' op tv, die ELKE DAG een twee of driedelig pak aan had, ook tijdens die kampeervakantie :roflmao:

Syane, Oilell, sidmick en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.743
    113
    Vrouw
    Ik kijk dat programma niet, dus geen idee hoe hij eruitziet, maar een pak draagt mijn man niet hoor.
    Een spijkerbroek met een leuk overhemd staat hem gewoon het best.

Soms zie ik wel eens leuke truien en als hij de dan aantrekt staat het hem echt niet. Ik kan niet uitleggen waarom niet, maar zijn hoofd is nu eenmaal zo:oops:

En nee, ik ben niet met een of ander afzichtelijke gedrocht getrouwd:roflmao:

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Dit is typisch ZP, je loopt of 7 dagen per week 18 uur per dag in 3 delig kostuum of 7 dagen per week 18 uur dag in een snuggle trui ( ieuwww sorry ik verafschuw die dingen) Iets er tussen in bestaat blijkbaar niet.
    Ik vind mijn man ook vele malen sexier in zijn mooie broek met leuke polo of blouse dan in een trainingsbroek met hoodie en wil hem dus liever niet iedere dag zo zien, maar he die behoefte heeft hij zelf ook niet(en nee dat zegt niks over houden van of jezelf) Dat dan heus wel soms gebeurd kan hier niet geloof ik. Je bent zwart of wit ;)

Syane, Oilell en femkes vinden dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Ik doe dat ook. Mijn man heeft er gewoon geen zicht op. En hij heeft weer talenten waar ik gebruik van maak.

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina